fik et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

oo

JAAAAAA! GOOOO LILJA!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

TbCp

HAHAHAHA TAG DEN DUMME LÆGEMAND!!!

Godt gået!!!!

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

Stod hun så bare der, og kiggede op over tremmerne??? Det er fandme klasse du!!! Hun skulle lige vise, at hun altså også kan, den lille svedske. Kan godt forstå at du næsten tudede, Camilla. Det gjorde jeg også i sidste uge, da Ida trillede om på maven, helt selv, for første gang siden hun blev syg.

Knus til Bille-pigen.

Anmeld

19. april 2010

Ida.

SÅDAN Bille-pige!!  Kan sgu godt forstå du blev rørt - det var lige før jeg også blev det så kan doktormanden lære det kan han ....

Anmeld

19. april 2010

Ranarupta

Ej, hvor er det bare fantastisk!! Og jeg kan lige forestille mig glæden ved at se det!!

Årh altså!!

Anmeld

19. april 2010

ooo

Sådan!

Super seje pige.

Anmeld

19. april 2010

Bondepigen

Ja, hun er bare en forsigtig pige, som ville vente til hun kunne gøre det helt perfekt! Hvor er det FANTASTISK DEJLIGT at høre! Godt gået Bille!!!!

Anmeld

19. april 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Stod hun så bare der, og kiggede op over tremmerne??? Det er fandme klasse du!!! Hun skulle lige vise, at hun altså også kan, den lille svedske. Kan godt forstå at du næsten tudede, Camilla. Det gjorde jeg også i sidste uge, da Ida trillede om på maven, helt selv, for første gang siden hun blev syg.

Knus til Bille-pigen.

ja, hun stod bare der og smilede over hele krydderen

Anmeld

20. april 2010

Barbamama

årh jamen den læge har da også fået et eller andet helt galt inde i sit hoved. Hun er da bare lidt længere tid om det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.