Smertestillende - hurtig hjælp, tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

msax

Milka skriver:

de kan ikke lide at få stikpiller men med lidt vaseline går det hurtigt

HUSK rikke at de skal indsættes med den flade ende først, selvom det ikke virker logisk. så har endetarmen nemlig noget at 'holde på' så den ikke glider ud igen. og lige når du har sat den ind skal du lige klemme hans baller lidt sammen et øjeblik

JA - Rikke (og alle jer andre) læs altid brugsanvisningen det er nemlig langt fra altid medicin skal tages på den måde man ville tænke var den mest logiske..

Undskyld jeg er så nørdet, men jeg er vel lidt skadet af mit fag/studie.

SMIL Mette (der læser lægemiddelvidenskab&nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

uh.... håber den lille mand har det bedre!!!

Nikoline elsker bare det der panodil

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

Sidst Anna var indlagt fik hun sådan nogle tyggetabletter, der smagte lidt som vitaminpiller. Det var panodil........måske det kunne bruges. Herhjemme gi'r vi altid stikpiller, og har lige købt 10 stk. 125 mg. til ca. 30 kr. på apoteket.

God bedring med den bette mand.

Knus Mette

Anmeld

19. april 2010

Vinker

Kære alle dejlige kvinder

Tusind tak for jeres svar. Jeg har fået købt stikpiller, men ikke fået afprøvet dem endnu. De er kun til nødstilfælde. Er ikke så meget for at gi smertestillende, men til tider kan det nu være godt at ha i baghånden.

Morten (som har været hjemme med Vinker-boy idag) har ikke rigtig kunnet få Niklas Emil til at sove andet end 10-20 min af gangen i løbet af dagen, men så i eftermiddag da jeg kom hjem sov han lige 1½ time i mine arme. Lidt hyggeligt. Nu er han lidt mere frisk, men spiser ikke noget, men har da fået lidt mere energi. snakker og går lidt rundt.

Håber bare han vil sove i nat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.