Lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Karo

Igår efter Ida havde fået mad blev hun helt rød i hovedet og bleen begyndte at blafre. Jeg var ikke i tvivl om hvad hun havde lavet, men ventede lige 5 minutter med at skifte hendes ble, da jeg ville sikre mig hun var færdig. Da der ikke skete mere tog jeg hende ind for at skifte hende. Jeg fik vasket hende tog den gamle blee af og idet jeg rakte ud efter en ny ble, kunne jeg se hun blev helt rød i hovedet igen. Inden jeg nåede at reagere står der en stråle ud af måsen på hende og jeg blev smurt ind på bluse, busker og sokker. Ja selv gulvtæppet fik en ordentlig tur. Bagefter lå hun og så meget veltil pas ud.

Men nu ved jeg at hun kan være ladt, og vil fremover tage mine forholdsregler når hun skal skiftes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Milka

Karo skriver:

Igår efter Ida havde fået mad blev hun helt rød i hovedet og bleen begyndte at blafre. Jeg var ikke i tvivl om hvad hun havde lavet, men ventede lige 5 minutter med at skifte hendes ble, da jeg ville sikre mig hun var færdig. Da der ikke skete mere tog jeg hende ind for at skifte hende. Jeg fik vasket hende tog den gamle blee af og idet jeg rakte ud efter en ny ble, kunne jeg se hun blev helt rød i hovedet igen. Inden jeg nåede at reagere står der en stråle ud af måsen på hende og jeg blev smurt ind på bluse, busker og sokker. Ja selv gulvtæppet fik en ordentlig tur. Bagefter lå hun og så meget veltil pas ud.

Men nu ved jeg at hun kan være ladt, og vil fremover tage mine forholdsregler når hun skal skiftes.

dejligt

prøver ofte at regne ud hvor mange år fremover jeg skal have med andre folks afføring at gøre. så går det op for mig at det er ret længe, og jeg skynder mig at tænke på noget andet

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

hæhæhæææ, dét har jeg også prøvet! ....learning by doing 

Anmeld

19. april 2010

msax

hi hi - ja kommer der noget ind skal der også noget ud igen. Sådan plejer min kloge svigerfar at sige...

Men hvor er det heldigt at vaskemaskinen er opfundet

SMIL Mette 24+5

Anmeld

19. april 2010

lion

hehe.

Ja de små er rigtig god til at svine os andre ting når de bliver skiftet. Så er det der man lærer sin forholdsregler

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

Hi hi, ja shit happens

Anmeld

19. april 2010

TbCp

Hahahaha
Det skete bare konstant da Liva og jeg var indlagt de to uger efter fødslen... og selvfølgelig altid om natten

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

Griner.......... Så kan du lære det, mutter-fit.

Anmeld

19. april 2010

LIZO

det er bare så lækkert

Anmeld

20. april 2010

Barbamama

Ha ha ha ha jeg er fuldstændig flad af grin!!! Carla skød også efter mig ude på sygehuset (efter fødslen) men hun ramte ikke mig, men hun var meget tæt på at ramme skraldespanden. Jeg grinte så meget at der kom to sygeplejesker spænende ind til mig. De troede jeg græd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.