Hue eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.622 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. april 2010

svaller

Hejsa alle sammen.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om min datter på snart 5 måneder skal have hue på ud og sove.

Hun sover alle sine lure udenfor, og den første tager hun ca kl otte, der får hun hue på, men jeg er i tvivl om når hun skal sove til middag, jeg ved godt kan kan mærke om de er tilpas i nakken,  og at børn er forskellige, men hvad gør i???

Skal også lige siges hun er en meget varm pige.

Hilsen Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Findusinde

LAura er 7 mrd og hun har ikke haft hue på i 14 dage efterhånden når hun sover ude.. Hun har hvis hun sidder i barnevognen eller klapsvognen... Men ikke når hun skal sove..

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

min datter på 9 mdr har hue på når hun sover, bare i det heletaget når hun er uden for, men det har nok nået at gøre med jeg er så bange for hun skal få mellemørsbetændelse eller sådan noget. selvom det er vindstille på ores altan og hun ligger i lå. men tror det er forskelligt for hvad man vil gøre og ikke gøre med ens børn

Anmeld

19. april 2010

Moar'en

Viktor er ca 14 mdr og han har kun hue på hvis han skal sidde op i barnevogn/klapvogn. Når han skal ud og sove har han ingenting på og han er dejlig varm.

Anmeld

19. april 2010

line melias mor

melia sover også uden hue hun er også dejlig varm. min sundhedsplejerske fortalte mig at når min baby er sådan en varm baby som hun er skal hun ikke have hue på medmindre det er 5 grader eller derunder

Anmeld

19. april 2010

Mumto3

Jeg giver min datter hue på. Bare en tynd en af bomuld. Jeg synes det er for koldt til ikke at have hue på. Selvom hun har godt med hår, så bliver de hurtig overkølet på hovedet, men hun har ikke længere vanter på.

Anmeld

19. april 2010

hc=k

Astasmor skriver:

<p> min datter på 9 mdr har hue på når hun sover, bare i det heletaget når hun er uden for, men det har nok nået at gøre med jeg er så bange for hun skal få mellemørsbetændelse eller sådan noget. selvom det er vindstille på ores altan og hun ligger i lå. men tror det er forskelligt for hvad man vil gøre og ikke gøre med ens børn</p>

bare lige til orientering så hjælper en hue ikke imod mellemørebetændelse da det er noget man kan få hvis man er forkølet og snottet.

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

hc=k skriver:

bare lige til orientering så hjælper en hue ikke imod mellemørebetændelse da det er noget man kan få hvis man er forkølet og snottet.

okay har bare hørt fra mange det skyltes træk og sådan. men så blev man jo bare det klogere idag

Anmeld

19. april 2010

Dansker i England

Min datter på7.5 mdr har altid hur på, når vi er ude. Det er en tynd bomuldshat, men den holder hovedet varmt.

Anmeld

19. april 2010

<3

Astasmor skriver:

okay har bare hørt fra mange det skyltes træk og sådan. men så blev man jo bare det klogere idag

Træk og kulde kan forværre evt. "sarte ører" eller en begyndende virus

Jeg gav min søn tynd bomuldshue på hele året rundt og om vinteren også efter bad da han var 0år Og han fik ikke mellemøresbetændelse eller var forkølet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.