mærker den lille markant mindre (uge 36+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.710 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. april 2010

LHB

Jeg synes ikke det er længe siden at den lille bevægede sig helt vildt og nu den sidste uges tid opdager jeg stort set aldrig at den bevæger sig og når den gør er det kun meget små bevægelser og ofte kun en enkelt bevægelse af gangen.
Er det normalt at det skal være så stille derinde - ved jo at den bevæger sig anderledes og mindre nu her til sidst, men synes nu det er lige lidt nok...
Hvordan har i andre det som er ca lige så kangt henne?
Var ved jordemoder i tirsdags, hvor de skønnede alt var fint, så er ikke rigtig bekymret - får bare ikke alle de spark der gør at man er helt sikker hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

anna-jonas

Lyt til din krop, og din mavefornemmelse...................Hvis du er bekymret, så få det tjekket. Hellere en gang for meget, end en gang for lidt.

Jeg fødte ved akut kejsersnit i uge 35 +1, netop fordi jeg mærkede markant mindre liv.......................og er i dag glad for at jeg lyttede til min krop, for ellers er det ikke sikkert at vi havde vores lille Ida.

Mette

Anmeld

19. april 2010

Bare mig..

Jeg mærker heller ikke min så meget mere. Hun kommer med spark der er enormt hårde og gør ondt nogen gange, men hendes bevægelser er slet ikke det samme som det har været...

Marikka 36+4

Anmeld

19. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Jeg er helt sikker på, at det er meget normalt. Der er jo efterhånden ved, at være trangt med plads til den bette. Så længe man mærker liv hver dag tror jeg ikke man skal være nervøs. Ellers ring til fødeafd. eller JM

MVH Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.