Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Shibby

Ordet her er jo ikke helt frit når nu det er et offentligt forum,det er nok det eneste minus jeg har fundet indtil videre,men håber i stadig vil svare ^^

Hvad er det der for jeres vedkommene gør at i er glade for det her forum? ^^

Andet :" Der burde være et emne der hed "Før sund-nu rund"  :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Honningblomst

Shibby skriver:

Ordet her er jo ikke helt frit når nu det er et offentligt forum,det er nok det eneste minus jeg har fundet indtil videre,men håber i stadig vil svare ^^

Forstår ikke helt hvad du mener?

Anmeld

19. april 2010

Soap

Du kunne jo lade være at sætte billede på så folk kunne genkende dig 

Så ville det da være en del mere frit for dig om ikke andet 

Jeg er glad for at være her, fordi der er en flok rigtig dejlige damer som har tid og overskud til at dele ud af deres erfaringer og ikke mindst støtte på et område som kan være svært og meget følelsesladet 

Og det vil jeg gerne sige tak for 

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Og en anden ting.. du må da bare ind og blive sund og før rund,...synes nu du ser smækker-lækker ud på dit billede...

Anmeld

19. april 2010

Shibby

Bare høre andres meninger om siden ^^

Nu skriver jeg heller ikk noget jeg ikk kan tåle at høre udefra,min facebook er fyldt med folk jeg ikk kender,så hvis jeg opdatere noget så er det også noget jeg kan tåle at høre udefra hvis det skulle forekomme ^^

Ah..Det er 1 år gammelt.. Har desværre 6 kg mere på siden da

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

jamen det er som en dyb afhængighed....man skal lige ha sit fix af baby hver dag

nej pis....det er et skøn fri rum hvor man kan få svar på meget, og kan skrive ærligt om selv de mest tåbelige følelser. og så er her jo masser af mulighed for at mødes med nogle skønne mennesker hvis det er det man har mod på

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Shibby skriver:

Nu skriver jeg heller ikk noget jeg ikk kan tåle at høre udefra,min facebook er fyldt med folk jeg ikk kender,så hvis jeg opdatere noget så er det også noget jeg kan tåle at høre udefra hvis det skulle forekomme ^^

Altså, jeg synes det er en hyggelig side, men til tider ret barsk også...men sådan er det nok alle steder.

Og så har jeg som en del andre nok glemt at irl-livet også kan gå ind og se med, så jeg prøver at gøre mig lidt usynlig, om ikke andet bare i en periode.

Du må hoppe med på vognen, jeg har selv 4 kg jeg skal af med her inden strandsæsonen... og 6 kg kan du jo smide på en måned.. Vi må bare igang..dvs jeg er startet i går, så det er slut med sukker...

Knus..

Eva

Anmeld

19. april 2010

Soap

Shibby skriver:

Nu var det ikke hvad du kunne tåle at høre eller ej, men at det lød til du savnede noget anonymitet 

Jeg tog så åbenbart fejl 

Anmeld

19. april 2010

ønskebørn74

Shibby skriver:

Hej søde.

Har du set at der rent faktisk er en gruppe der hedder før rund nu sund?? Og ellers kan jeg anbefale madlog.dk

Jeg elsker siden for alle de skønne kvinder der er her. Min mand og jeg er i behandling for barnløshed. Og det er fantastisk med den opbakning jeg får af alle herinde. Og har jeg et spørgsmål om noget, er der altid en klar med et svar.

Vi kommer hinanden ved herinde. Så endnu engang velkommen til.

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Hej søde.

Har du set at der rent faktisk er en gruppe der hedder før rund nu sund?? Og ellers kan jeg anbefale madlog.dk

Jeg elsker siden for alle de skønne kvinder der er her. Min mand og jeg er i behandling for barnløshed. Og det er fantastisk med den opbakning jeg får af alle herinde. Og har jeg et spørgsmål om noget, er der altid en klar med et svar.

Vi kommer hinanden ved herinde. Så endnu engang velkommen til.

Ja, men mon ikke hun søger den, den anden vej rundt... altså fra sund til rund...ret sjovt og sikkert en gruppe mange ville høre til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.