Ekstreme mave smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2010

LilyMarleen

Var igår på fødegangen da jeg siden i fredags ikke kunne holde ud at spise noget som helst, da det bare gør det meget værre med mave-smerter. Jeg har så ondt, jeg kan ikk sove eller spise, og det er gået om i lenden. Der var da heldigvis ikke noget galt, men jeg har stadig EKSTREMT meget ondt, og det bliver værre og værre. Idag ringede jeg så til lægen, tog en taxa derned, da jeg ikk kan overskue at gå, det gør simpelthen alt for ond i min mave. Han sagde også at der ikke var noget galt, jeg begynde at stor tude, for det kan da ikke passe at jeg kan gå i 3-4 dage med så mange smerter, uden at der er noget galt. Tror han forbarmede sig over mig og stak mig nogen Kuracid, nogen piller mod mavesår. Men altså det kan da ikke passe det her ?? Er der nogen der har prøvet noget lign ? Jeg er i dag 25+6.. Jeg aner simpelthen ikke hvad der er galt, men jeg har så forfærdelig ondt. Og der er simpelthen ikke noget der virker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

FrkLarsen

Hejsa  

Jeg har også de sidste dage haft meget meget ondt i mave/underliv, sidste gang jeg havde det var jeg til læge, jeg blev tjekket indenvendigt, og det var mine ledbånd der var igang med at give sig.

Nu er smerterne vendt tilbage med fuld kraft, og det kan være så slemt at jeg hverken kan gå, vende mig i sengen, ligge på siden, eller på ryg, kan for den sags skyld ikke holde ud at være nogen steder. 

Jeg er 24+2 idag, og skal heldigvis til mit 2. lægebesøg idag kl 14.15, så der spørger jeg ind til hvad det kan være.

til dig 

Anmeld

19. april 2010

LilyMarleen

FrkLarsen skriver:

Hejsa  

Jeg har også de sidste dage haft meget meget ondt i mave/underliv, sidste gang jeg havde det var jeg til læge, jeg blev tjekket indenvendigt, og det var mine ledbånd der var igang med at give sig.

Nu er smerterne vendt tilbage med fuld kraft, og det kan være så slemt at jeg hverken kan gå, vende mig i sengen, ligge på siden, eller på ryg, kan for den sags skyld ikke holde ud at være nogen steder. 

Jeg er 24+2 idag, og skal heldigvis til mit 2. lægebesøg idag kl 14.15, så der spørger jeg ind til hvad det kan være.

til dig 

Ja, jeg tror desværre at der er nogen læger der er bedre end andre. Jeg er også taknemlig over at det ikke har noget med baby at gøre. Og det er jo sådan set det vigtigste. Men jeg forstår simpelthen ikk at han stikker mig de piller, kun fordi at jeg sidder og stor tuder. Jeg har sgu bare så ondt, og de piller skulle virke efter en time, (Hvis altså det var mavesår) Og der er gået 2 nu. Så jeg har mine tvivl. De tjekkede mig ikke engang, jo at det ikke var plukke veer. Men der kan da være så meget andet i vejen med min mave end lige at det skulle have noget at gøre med baby. Han ved ikke engang om det er mavesår, han gir mig bare pillerne. (Det er sgu så let for en læge at stikke en patient en resept, uden at vide hvad man rent faktisk fejler ) For der må da være noget i vejen med min mave, jeg er normalt ikke pylleret.  Men for POKKER det her er et smerte helvede uden lige. Jeg håber godt nok ikke at det vare ved..

Også håber jeg for dig at du får nogen rigtige svar For det er godt nok ikke sjovt..

Kram

Anmeld

19. april 2010

FrkLarsen

LadyRanda skriver:

Ja, jeg tror desværre at der er nogen læger der er bedre end andre. Jeg er også taknemlig over at det ikke har noget med baby at gøre. Og det er jo sådan set det vigtigste. Men jeg forstår simpelthen ikk at han stikker mig de piller, kun fordi at jeg sidder og stor tuder. Jeg har sgu bare så ondt, og de piller skulle virke efter en time, (Hvis altså det var mavesår) Og der er gået 2 nu. Så jeg har mine tvivl. De tjekkede mig ikke engang, jo at det ikke var plukke veer. Men der kan da være så meget andet i vejen med min mave end lige at det skulle have noget at gøre med baby. Han ved ikke engang om det er mavesår, han gir mig bare pillerne. (Det er sgu så let for en læge at stikke en patient en resept, uden at vide hvad man rent faktisk fejler ) For der må da være noget i vejen med min mave, jeg er normalt ikke pylleret.  Men for POKKER det her er et smerte helvede uden lige. Jeg håber godt nok ikke at det vare ved..

Også håber jeg for dig at du får nogen rigtige svar For det er godt nok ikke sjovt..

Kram

Nej det smerter er simpelthen et helvede. 

Jeg har også meget ondt når jeg er på toilet og skal af med det hele, men det er stadig mine ledbånd siger min læge.

Min læge er meget professionel, og hvis der er en mindste ting tjekker hun mig for alt, fik også taget urinprøve sidst jeg var der pga smerter, hun ville tjekke for betændelse i urinvejen eller underlivsbetændelse men det hele så heldigvis godt ud. 

Her har ipren været den store hjælp, men de har kun virket i nogen timer. 

Anmeld

19. april 2010

LilyMarleen

FrkLarsen skriver:

Nej det smerter er simpelthen et helvede. 

Jeg har også meget ondt når jeg er på toilet og skal af med det hele, men det er stadig mine ledbånd siger min læge.

Min læge er meget professionel, og hvis der er en mindste ting tjekker hun mig for alt, fik også taget urinprøve sidst jeg var der pga smerter, hun ville tjekke for betændelse i urinvejen eller underlivsbetændelse men det hele så heldigvis godt ud. 

Her har ipren været den store hjælp, men de har kun virket i nogen timer. 

Jeg ka desværre ikke tåle ipren, jeg har spist nogen pinex, men det hjælper ikke det fjerneste!.. Jeg må jo bare holde i og holde ud, der er vist ikke andet for.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.