HJÆLP-.. Faren har siddet i fængsel her i weekend....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2010

mor til Felix

Mig og Faren er ikke sammen mere og vi har haft så mange problemer. Og vi har været i statsamtet og han skal se felix hver onsdag. Og vi er begyndt og komme på talefod igen..

Men nu hvor han har lavet ballade i weekend og siddet inde. er jeg så gal på ham at jeg synes han er et dårligt forbillede for felix.. Hvad kan man gøre ved det????

Han vil have Felix hver anden weekend når felix er gammel nok men det er jeg slet ikke tryg ved.. jeg troede han var stoppet med det ballade der. Nogle der har oplevet det samme?

Håber på nogle gode svare eller forsla tak fordi du vil bruge din tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Gittemor09

mor til Felix skriver:

Mig og Faren er ikke sammen mere og vi har haft så mange problemer. Og vi har været i statsamtet og han skal se felix hver onsdag. Og vi er begyndt og komme på talefod igen..

Men nu hvor han har lavet ballade i weekend og siddet inde. er jeg så gal på ham at jeg synes han er et dårligt forbillede for felix.. Hvad kan man gøre ved det????

Han vil have Felix hver anden weekend når felix er gammel nok men det er jeg slet ikke tryg ved.. jeg troede han var stoppet med det ballade der. Nogle der har oplevet det samme?

Hay...

har ikke lige prøvet det samme som dig... og hvor må du have en svær beslutning over hovedet..

men mig og faren her har da også vores problemer.... og han har nemlig også svært ved at tage sig sammen.. dog ikke med sin ballade ( den stoppede heldigvis før jeg fødte) men med at få sig et arbejde og få en hverdag op at køre.... (det skal lige siges at vi ikke bor sammen) jeg er heller ikke klar til at han skal have sofie i weekenderne overhovedet og det er han egentlig heller ikke selv... ( så det er meget heldigt) men hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med ham og sige at han må tage sig sammen, ellers vil du tage tilbage til statsamtet og gøre sådan så han slet ikke kan have jeres barn, før han har styr på sit liv... Måske det vil skræmme ham hvis du så gør alvor af det...

ved ikke om du kan bruge mit råd til noget som helst...

Anmeld

19. april 2010

mor til Felix

tak for svaret ja hovedet køre rundt lige nu..
desværre er han meget svær og tage en alvorlig snak med da han har adhd så bliver han nemt sure og ikke gider og snakke om det mere.. du er heldig at din fyr ikke er klare til have barnet.. min eks er desværre meget utålmodig han vil bare snart have Felix men statsamtet har osse sagt han må tage det roligt og lade Felix have den temo han skal have...

det var han dog med på.. Nu ser jeg bare alt omvendt Er så glad for jeg ikke gav ham fællesforældremyndighed nu...
for jeg kan nemt se nu han slet ikke er KLARE til være far selv om han går og siger han er klare...
kan man forbyde ham og se Felix til han er klare og har styre på sig selv?

Anmeld

19. april 2010

Soap

Om du havde givet ham fælles forældre myndighed eller ej så havde han fået den alligevel hvis han havde søgt om den 

Jeg tvivler på amtet vil give dig medhold i at han ikke må se ham fordi han laver "larm" når han ikke har ham da det jo intet har med hans forældre evner at gøre 

Jeg kan sagtens forstå dit dilemma men loven er sat sammen på en ret så anden vis som i dag tilgodeser faderen så meget at det ofte konflikter med barnets tarv hvis jeg skal sige det 

Men jeg syns du skal ringe til dit statsamt og få en snak med en der som kan guide dig til hvordan du kan forholde dig så du gør det på den rigtige måde hvis der skulle blive en sag ud af det senere hen 

Anmeld

19. april 2010

Gittemor09

mor til Felix skriver:

tak for svaret ja hovedet køre rundt lige nu..
desværre er han meget svær og tage en alvorlig snak med da han har adhd så bliver han nemt sure og ikke gider og snakke om det mere.. du er heldig at din fyr ikke er klare til have barnet.. min eks er desværre meget utålmodig han vil bare snart have Felix men statsamtet har osse sagt han må tage det roligt og lade Felix have den temo han skal have...

det var han dog med på.. Nu ser jeg bare alt omvendt Er så glad for jeg ikke gav ham fællesforældremyndighed nu...
for jeg kan nemt se nu han slet ikke er KLARE til være far selv om han går og siger han er klare...
kan man forbyde ham og se Felix til han er klare og har styre på sig selv?

ja, så kan jeg godt se at du ikke har det nemt...!!

men tag en snak med statsamtet igen og forklar dem situationen...

mener der er noget med at du kan forbyde at han får felix før efter han er blevet et år... fordi det første år er de meget afgængig af deres mor..!! men du må endelig ikke hænge mig op på det..!!

min kæreste kommer så hveranden weekend/hver weekend afhængig af om jeg har nogle planer (der er mange konfirmationer og barnedåber lige for tiden) men ellers står jeg også som enlig mor på papirerne..!!! vi har dog fælles forældremyndighed.. men han er ikke meget for at bestemme for meget... for han ved godt hvem der ender med hende i sidste ende..!!

Anmeld

19. april 2010

Sabsy

mor til Felix skriver:

Hej!

Min far sad i fængsel i lidt over et år, da jeg var 5år til jeg var 6år.. Og jeg synes ikke min far er blevet et dårligere menneske af det.. - Jeg har lært at leve med det, og sådan er det.. Men jeg kan godt se at han måske selv fucker det lidt op

- Men håber da i finder ud af det..

Anmeld

19. april 2010

mor til Felix

nej hvis han havede søgt om den fik han den ikke det sagde statsamtet til ham...pga nogle andre ting..

Nej det kan godt være det ikke kan forhindrer ham i at se ham.. Men Felix skal ikke lære at man laver ballade og sån.. for faren han har dog sagt til mig at han vil lære ham og slås og forsvare sig selv.. og det synes jeg bestemt ikke om...

Anmeld

19. april 2010

Soap

Jamen om du har fuld forældre myndighed eller ej , har stortset intet at sige med samkvem 

Men når i har så mange problemer med enighed om de forskellige ting syns jeg da du skal søge fuld forældremyndighed igen for at mindske problemerne med praktiske ting fremover 

Og stadigt ring til amtet så du er helt sikker på du gør det rigtig og må gøre som du evt har i tankerne 

Jeg håber det ordner sig for dig og din lille dreng 

Anmeld

19. april 2010

june1987

desværre

er de ligeglad med det i amtet

men jeg synes da du skulle tage en fornuftig snak med ham omkring det for din søns skyld

Anmeld

19. april 2010

mor til Felix

ja jeg ringer og snakker med dem nok bedst.. Tak håber det løser sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.