sød kat søger nyt hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Laulund87

Jeg er rigtig ked af at skulle af med min hunkat, men det er desværre nødvendigt. Hun går i min datters seng og det er altså for farligt 

Hun er ca 1 år gammel og er rigtig kælen, hun ligger gerne på tastaturet da det er dejligt varmt Hun er grå og hvid. Er vant til at være ude så det skal hun kunne komme. Hun koster ikke noget, det er bare vigtigt hun kommer et godt sted hen og bliver behandlet ordentligt.

Medfølger: skål, legetøj, kattebakke og to kradsebræt.

Afhentes i Randers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Fines mor

Måske vil det være godt at vedhæfte nogle billeder?

Vi mistet vores kat i fredags, den blev kørt ned ;-( Det var en vi havde fået, vi havde kun haft hende i 6 mdr. Men jeg orker ikke mere pt. vi har mistet så mange dyr det sidste år pga. alderdom, og ulykker.

Jeg håber du finder en ny ejer til hende ;-)

Anmeld

19. april 2010

Laulund87

Fines mor skriver:

Måske vil det være godt at vedhæfte nogle billeder?

Vi mistet vores kat i fredags, den blev kørt ned ;-( Det var en vi havde fået, vi havde kun haft hende i 6 mdr. Men jeg orker ikke mere pt. vi har mistet så mange dyr det sidste år pga. alderdom, og ulykker.

Jeg håber du finder en ny ejer til hende ;-)

ja det er nok rigtigt, må se om ikke jeg lige kan få lagt et billede ind senere synes måske bare ikke det er så vigtigt hvordan hun ser ud..

Anmeld

19. april 2010

Laulund87

slet ingen der vil have en herlig lille bedste ven

Anmeld

19. april 2010

Vidunderligeunger

åhr, jeg ELSKER katte - dem alle sammen, lige meget hvilken race, og hva farve de har men jeg MÅ ikke få en kat før vi flytter i hus... 

kunne græde hver gang jeg ser nogen skal af med deres kat, og jeg ikke må få den..

håber I finder et godt hjem til jeres kat... 

har endda spurgt min mor om hun ikke vil have den, men hun er ikke ret meget hjemme...

Anmeld

19. april 2010

Laulund87

BlyViol skriver:

åhr, jeg ELSKER katte - dem alle sammen, lige meget hvilken race, og hva farve de har men jeg MÅ ikke få en kat før vi flytter i hus... 

kunne græde hver gang jeg ser nogen skal af med deres kat, og jeg ikke må få den..

håber I finder et godt hjem til jeres kat... 

har endda spurgt min mor om hun ikke vil have den, men hun er ikke ret meget hjemme...

øv, men tak fordi du spurgte

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe, men vi har allerede 3 hankatte og den ældste har fået nok... Det er så sørgeligt når man skal af med sine dyr - af den ene eller anden årsag.. De er jo en del af familien..

Jeg håber virkelig at du finder et godt hjem til den lille misser

Anmeld

19. april 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe, men vi har allerede 3 hankatte og den ældste har fået nok... Det er så sørgeligt når man skal af med sine dyr - af den ene eller anden årsag.. De er jo en del af familien..

Jeg håber virkelig at du finder et godt hjem til den lille misser

ja det er øv

Anmeld

19. april 2010

E.T

Vi har selv to hunkatte i forvejen.

Kan du ikke bare lukke døren til det værelse din datter sover i og så beholde katten? Det har vi tænkt os at gøre, så kan vi både beholde kattene og ikke være bange for vores barns sikkerhed

Bare et forslag

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

Åååhh... Vi har faktisk en kattelem i vores hoveddør, men ingen kat, selvom det kunne være oplagt. Jeg har da også overvejet det engang imellem.
Og så vil skæbnen ironisk nok også, at jeg bor i Randers.

Men jeg har to små piger, og vi har en lille 11-årig hund også.
Så lige nu, mens børnene er små, og vi også har vores lille gamle hund (som ellers er sød og kærlig og god mod alle - både voksne, børn og andre dyr) - så må jeg hellere "nøjes med", at værne om dét, som jeg allerede har. Desværre.
Vi havde faktisk også en kanin på et tidspunkt. Da den døde, var min mand på vej ud efter en ny - men jeg synes det var bedre at vente til pigerne bliver større og kan tage del i det, fremfor det bare bliver "et ekstra arbejde" oveni alle de mange andre opgaver, som der er at gøre, når man er en lille familie på flere medlemmer + dyr.

Men jeg håber virkelig, at I finder et godt hjem til hende.
Og i mellemtiden vil jeg fortsætte med at lege med tanken, og tænke "øv", når en anden byder den et hjem, fordi jeg egentligt gerne ville.
Men jeg tror ikke tidspunktet er godt lige nu til at være flere herhjemme....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.