Ved snart ikke hvor jeg skal starte.
I sidste uge, var jeg på en arbejdsrelateret rejse, hvor andre i samme kæde også var med.
Jeg har længe haft problemer med min mand, og han har gjort det klart flere gange at han ikke ønsker at ændre sig, så jeg har ikke været lykkelig længe.
Da jeg ankommer til stedet, falder jeg godt i snak med allesammen med det samme. Den ene af de andre mænd der var med klikkede jeg bare sammen med fra starten af, han har selv kæreste og barn, men heller ikke lykkelig af hvad han flere gange gav udtryk for, vi flirtede lidt, og til at starte med var det fuldt ud udskyldigt.
Midt på ugen havde vi så en fest, hvor vi allesammen gav den alt hvad vi havde, og midt på natten, godt berusede blev den her gut og jeg så enige om at gå en tur ved vandet.
Vi sad i sandet og snakkede og kiggede op på den mest fantastiske stjernehimmel jeg i mit liv har set, pludselig tager han min hånd og begynder at kærtegne den stille og roligt.
Jeg siger ingenting, og vi bliver begge helt stille og kigger bare hinanden i øjnene, og han læner sig stille over og kysser mig, og jeg stopper ham ikke, han tager om mig og kigger mig på sandet, vi ligger længe of kysser hinanden så intenst og inderligt, som noget jeg aldrig har prøvet før, sommerfuglene fløj rundt i maven på mig.
Vi går op på hans værelse, vi når knap nok at lukke døren før han ligger mig på sengen, og begynder igen at kysse mig, han kysser videre nedad min hals, og så gik det hele vejen.
Bagefter lå vi bare i hinandens arme, jeg har aldrig oplevet noget der føles så rigtigt før, jeg har aldrig prøvet noget så intenst, sitrede hele vejen igennem.
Dagen efter var vi sammen hele dagen, han blev ved med at sige hvor dejlig han synes jeg er, og jo mere dagen skrider frem, skriver han til mig på sms, at det for ham ikke kun er et crush, men at han føler der er reelle følelser i det, og sådan har jeg det jo også 
Igår skrev han hele dagen og aftenen at de følelser han havde, kunne han ikke forestille sig ville ændre sig uanset hvornår det så end var.
Jeg har det på samme måde som ham, men jeg føler sådan en skyld overfor min mand pga hvad jeg har gjort, men samtidigt føler jeg at jeg har gjort alt jeg kunne for at få det til at fungere herhjemme også, men intet har virket.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg er virkelig i drømmeland og helvede på samme tid.
Han er bare så fantastisk, jeg er fuldstændig head over heels for at sige det mildt.
Undskyld det lange indlæg, men jeg er på bar bund