Skal undvære Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Vingummien

Skal til kbh og skal undvære Emil indtil fredag. KOmmer godt nok hjem torsdag, men der er han kommet i seng.

Tror jeg skal bide mig selv godt i armen for ikka t gå ind og vække ham der om aften for at sige hej Og fredag har han fri fra vuggestue så vi rigtig kan hygge mig og ham, for bliver mega hårdt at undvære ham i 3 dage. Er det længste jeg nogen sinde har skullet undvære ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

JustAnotherName

Synes da det er godt, at du har valgt, at han skal blive hjemme fredag.
Han kommer da også til at savne dig, mens du er væk. Men det er såmænd sundt nok, for Jer begge
Og så kan I bare rigtigt rå-hygge sammen heeele fredag, lørdag og søndag.

Nyd din tur!
Så er jeg sikker på, at Emil nok skal hygge sig mens du er afsted 

Anmeld

18. april 2010

anna-jonas

Jeg håber at det bliver alletiders tur...................og at du kan hygge dig, med dine klassekammerater. Emil skal nok få en god lille ferie, med max forkælelse.

Knus MEtte

Anmeld

19. april 2010

lion

Ja det er ikk sjovt at skal undvære sin skat i flere dage. Kan godt forstå han har fri fredag.

Men jeg glæder mig til i morgen juhu.

Hvorskal du endlig være henne i kbh?

Anmeld

19. april 2010

Karo

Det er bare ikke sjovt at skulle undvære ens børn. Da jeg blev sat igang med Ida, blev Marcus passet hos sin mormor og morfar, og jeg savnede ham virkeligt meget. Han blev kun passet et døgn og det meste af tiden var jeg optaget af mine veer, men jeg savnede ham stadig. Så jeg kan godt forstå dig.

Håber du får en god tur hertil københavn

Anmeld

19. april 2010

Vingummien

lion skriver:

Ja det er ikk sjovt at skal undvære sin skat i flere dage. Kan godt forstå han har fri fredag.

Men jeg glæder mig til i morgen juhu.

Hvorskal du endlig være henne i kbh?

Glæder mig også Regner med vi kan mødes efter 17:30 hvis i kan der?

Vi skal bo på danhostel city på hc. andersens boulevard

Glæder mig vildt til at se jer igen

Anmeld

19. april 2010

Dictes mor

Pyhhh, skal du afsted idag allerede og undvære ham helt til fredag? Det kunne jeg ikke, det bliver da ret hårdt. Jeg tror nok, at jeg lige ville komme til at vække ham torsdag, hvis det var mig. Men hvor bliver det dejligt fredag, når I skal hygge jer hjemme hele dagen!

Anmeld

19. april 2010

lion

suanne85 skriver:

Glæder mig også Regner med vi kan mødes efter 17:30 hvis i kan der?

Vi skal bo på danhostel city på hc. andersens boulevard

Glæder mig vildt til at se jer igen

Ja det tror jeg godt vi kan. Hvis min fætter ikk har været fordi os der. Så tager jeg med børnene hen til dig.

Anmeld

19. april 2010

Vingummien

Majastina skriver:

Pyhhh, skal du afsted idag allerede og undvære ham helt til fredag? Det kunne jeg ikke, det bliver da ret hårdt. Jeg tror nok, at jeg lige ville komme til at vække ham torsdag, hvis det var mig. Men hvor bliver det dejligt fredag, når I skal hygge jer hjemme hele dagen!

Tror også jeg bliver nødtil at give ham en krammer der torsdag

Anmeld

19. april 2010

Vingummien

lion skriver:

Ja det tror jeg godt vi kan. Hvis min fætter ikk har været fordi os der. Så tager jeg med børnene hen til dig.

glæder mig til at møde Julius og se jer andre igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.