Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror måske jeg kan være gravid har en lille troog et lille håb om nu er det nu.. Har ikke rigtignogle symptomer eller nået bare en lille tro pådet.. Har mærket nye følelser nederst i maven som jeg ikke har prøvet før, men er det eneste jeg har mærket så tør ikke håbe for meget.. Skal teste den 26 på min fødselsdag så håber at jeg for en lille eller kæmpe ekstra gave.. Men vil i ikke sende nået B AB Y S TØ V afstedtil mig og nogle .. Håbe håbe håbe..Er der nogen der har prøvet og være gravide selvom der stort set ingen symptomer var?
Er der håb?- Malene der med hele sit hjerte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneS skriver: Tror måske jeg kan være gravid har en lille troog et lille håb om nu er det nu.. Har ikke rigtignogle symptomer eller nået bare en lille tro pådet.. Har mærket nye følelser nederst i maven som jeg ikke har prøvet før, men er det eneste jeg har mærket så tør ikke håbe for meget.. Skal teste den 26 på min fødselsdag så håber at jeg for en lille eller kæmpe ekstra gave.. Men vil i ikke sende nået B AB Y S TØ V afstedtil mig og nogle .. Håbe håbe håbe..Er der nogen der har prøvet og være gravide selvom der stort set ingen symptomer var? Er der håb?- Malene der med hele sit hjerte
det aller aller første jeg mærkede var også en anderledes følelse i underlivet end normalt. Nærmest sådan en summen eller murren. nogle dage senere kom kvalmen og de ømme bryster...
så jeg håber rigtig meget for dig at den er der blir da spændende at høre svar den 26.
knus
Vi startede med og prøve for snart et årsiden, så jeg har også nået og mærke en hel del mærklige følser.. Men det var anderledes denne gang så håber..
Da jeg var gravid med min søn, kunne jeg INTET mærke før 7. måned -da jeg fik bækkenløsning Jeg troede i lang tid slet ikke på, at jeg var gravid, og det var først da jeg kom til scanning, at jeg rigtigt troede på det. Jeg havde ingen kvalme, ingen ømme bryster, ingenting. Jo for resten - da jeg skulle ha haft mens, havde jeg menssmerter i ca 2 uger - men uden mens selvfølgelig Men det var også alt. Så man kan sagtens være gravid og slet ikke mærke det.
En masse babystøv her fra - kan også godt selv bruge noget babystøv
Jamen en masse aby støv tilbage til dig ogsåså og en masse så må vi håbe det snarter vores tur.. Hvor længe har i prøvet nu og ved din søn?
for dig. Håber den er der. Kender kun alt for godt at vente og vente på det.
alt hvad der kan krydses på hele kroppen
2 streger er en super fødselsdagsgave, testede selv positiv på min 19års fødselsdag i november.
hej søde!
Jeg VIDSTE bare da jeg var gravid, men min test var negativ Jeg tog til lægen (som er en virkelig dejlig og meget forstående dame) og hun tog så en blodprøve som viste tvivlsom Lige på fejlmargin grænsen Jeg fik besked på at teste igen en uge efter og jeg var STEN sikker, selvom jeg ingen symptomer havde og testen var negativ (havde bare følelsen af at den var der)... et par dage inden jeg skulle teste igen fik jeg bragende kvalme og vupti, to dage senere fik jeg 2 fine streger
Jeg krydser alt hvad jeg kan for Jer og sender en masse babystøv! Håber den endelig er der!!
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128