All stars - Niarns kor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2010

mariamiss6

Hold kæft det lyder godt mand... 007 is also gonna die... Jeg tror sgu næsten han har ramt plet - og jeg kan ellers ikke fordrage Niarn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

MTS

Ja det lød rigtigt godt. Jeg har så ikke nået at høre de andre, så ved ikke hvem der var bedst.

Anmeld

18. april 2010

mariamiss6

Jeg havde Julies i baggrunden, men jeg hørte det desværre ikke rigtigt, men der var ikke nær så meget gang i den som i Niarns kor...

Anmeld

18. april 2010

mariamiss6

Rasmus Nørgårds kor, her i battlen, hold kæft det var skidt... kun sidste linie der lykkedes dem....

Anmeld

18. april 2010

MTS

Ja og jeg bliver da også næste nødt til at holde med niarn, nu når jeg bor i aalborg.  

Anmeld

18. april 2010

tascia

stemmer for johnson men niarn var heller ikke dårlig

Anmeld

18. april 2010

mariamiss6

Jeg tror der er noget galt med lyden nu.... For det lyder da fuldstændig som i en bobbel....

Anmeld

18. april 2010

mariamiss6

Hvem er ham der Johnson?

Men de klarer battlen meget godt synes jeg

Anmeld

18. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg synes faktisk at Niarns kor var pivfalsk at høre på... Og jeg er aalborggenser, og faktisk tidligere ven af Niarn

Anmeld

18. april 2010

mariamiss6

Jeg synes Julies forsangerinde synger godt, dog er hun lidt svag i lyden synes jeg.... Men de er nu okay gode.... De skulle bare knalde lidt mere igennem....

Jeg vil altså helst holde med Julie (også a pros pros den debat der gik på grønlandske børn den anden dag) Men det er som om der mangler noget synes jeg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.