nyt navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2010

NaFe

Jeg har altså valgt a skifte mit profil navn...syntes ikke det er så fedt a vis man googler felusens navn så kommer alt bare frem..ja hun er jo den eneste med det navn så...bare lige så i ikke tror der kommet en ny..smiler....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Barbamama

He he kan jeg godt forstå.... Har også overvejet at skifte mit, men det er bare mit brugernavn mange steder og ved ikke hvad jeg ellers skulle kalde mig....

Anmeld

18. april 2010

NaFe

michella80 skriver:

He he kan jeg godt forstå.... Har også overvejet at skifte mit, men det er bare mit brugernavn mange steder og ved ikke hvad jeg ellers skulle kalde mig....

Vist heller ikke hva dælen jeg skulle kalde mig... Så nu blev det bare vores to første bogstaver i vores navne...meget opfindsomt..

Men er bare blevet overrasket over vor meget man kan finde..ikke fordi jeg ikke kan stå ind for de ting jeg skriver, men nogle ing er jo bare private på en måde, moget osm jeg ikke vil dele med hele danmark..men bare jer...

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

NaFe skriver:

Vist heller ikke hva dælen jeg skulle kalde mig... Så nu blev det bare vores to første bogstaver i vores navne...meget opfindsomt..

Men er bare blevet overrasket over vor meget man kan finde..ikke fordi jeg ikke kan stå ind for de ting jeg skriver, men nogle ing er jo bare private på en måde, moget osm jeg ikke vil dele med hele danmark..men bare jer...

ja det har jeg også tænkt over for googler man mit navn kommer alle mine indlæg frem og også de helt gamle som alle uforstående ikke skal læse..... Hmmm.... Men altså folk kender jo mit navn og søger de på det finder de det jo uanset om jeg skifter navn eller ej....

Anmeld

18. april 2010

Karo

NaFe skriver:

Jeg har altså valgt a skifte mit profil navn...syntes ikke det er så fedt a vis man googler felusens navn så kommer alt bare frem..ja hun er jo den eneste med det navn så...bare lige så i ikke tror der kommet en ny..smiler....

Jeg studsede lige over navnet i oversigten og tænkte hvem er det, lige indtil jeg så titlen på indlæget.

Jeg tror nu altid jeg vil tænke på dig som fe....

Anmeld

18. april 2010

NaFe

Karo skriver:

Jeg studsede lige over navnet i oversigten og tænkte hvem er det, lige indtil jeg så titlen på indlæget.

Jeg tror nu altid jeg vil tænke på dig som fe....

Hehe....syntes os selv det ser vildt mærkeligt ud..men altså når det kun er hende der hedder det i dk så det bare alt mit der kommer frem..noget andet med mit eget navn for eksempel..der jo tusind vis der hedder det...

Anmeld

19. april 2010

lion

Det kan jeg godt forstå, du har gjort hvis du ikk vil ha alle i DK skal se havd du skriver om din datter

Anmeld

22. april 2010

grinbidderen

NaFe skriver:

Hehe....syntes os selv det ser vildt mærkeligt ud..men altså når det kun er hende der hedder det i dk så det bare alt mit der kommer frem..noget andet med mit eget navn for eksempel..der jo tusind vis der hedder det...

det er jo osse meget godt med at skifte navn så ik alle ved hvem man er osv.. men der er der en anden pige der os hedder feluca prøvede lige forsjovt at skrive i google og der var der en masse siger med fe.... og der en familie med flere børn hvor en pige os hedder fe.. ville bare lige skrive det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.