mit hjerte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Barbamama

....fylder hele kroppen. Det går helt op i halsen og helt ned i min storetå! Sådan føles det at være mor til Carla!!! Vi har været i mødregruppe i dag og hun har bare hygget sig SÅ meget og snakket løs! Jeg elsker hende bare så højt og hver gang hun smiler tænker jeg bare: Hvor er du dejlig! Og du er MIN!!!! Det er verdens dejligste følelse og følelsen er så stor at den næsten ikke kan rummes inde i min krop!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Karo

michella80 skriver:

....fylder hele kroppen. Det går helt op i halsen og helt ned i min storetå! Sådan føles det at være mor til Carla!!! Vi har været i mødregruppe i dag og hun har bare hygget sig SÅ meget og snakket løs! Jeg elsker hende bare så højt og hver gang hun smiler tænker jeg bare: Hvor er du dejlig! Og du er MIN!!!! Det er verdens dejligste følelse og følelsen er så stor at den næsten ikke kan rummes inde i min krop!

Hun er også bare en dejlig og dygtig lille pige, så jeg kan helt sikkert godt forstå dig

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

Karo skriver:

Hun er også bare en dejlig og dygtig lille pige, så jeg kan helt sikkert godt forstå dig

Tak Hun er også bare altid så glad! Alle spørger os altid: Græder hun aldrig???

Og jo det gør hun jo selvfølgelig men hun er overvejende glad og smilende og det er bare skønt!

Anmeld

18. april 2010

oo

Michella!! nu sidder den gravide og flæber

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

Michella!! nu sidder den gravide og flæber

Nåååårh jamen det er også bare så dejligt og du har så meget at glæde dig til!!!! Man kan slet ikke forstå man kan indeholde så store følelser og så sidder man der med sit barn og tænker: Ja lille skat, du ved slet ikke hvor MEGET jeg elsker dig! Men jeg ved hun føler sig elsket fordi hun jo føler sig tryg og tilpas, men før hun selv får børn vil hun ikke vide eller forstå hvor stor min kærlighed til hende er.

Anmeld

18. april 2010

ooo

Åhh, men hun er da også bare alt for sød at se på.

Anmeld

18. april 2010

anna-jonas

Ja, det er fandme skønt at være nogens mor........................har den sidste tid tænkt meget over, hvornår jeg egentlig føler mig mest lykkelig og i harmoni.

Det er lige præcis når jeg har hentet Anna i BH. og vi går hjem, med Ida i barnevognen.........................og vi tager os god tid, snakker og kigger på tissemyre. Lige DER føler jeg ubeskrivelig kærlighed og lykke.

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Ja, det er fandme skønt at være nogens mor........................har den sidste tid tænkt meget over, hvornår jeg egentlig føler mig mest lykkelig og i harmoni.

Det er lige præcis når jeg har hentet Anna i BH. og vi går hjem, med Ida i barnevognen.........................og vi tager os god tid, snakker og kigger på tissemyre. Lige DER føler jeg ubeskrivelig kærlighed og lykke.

Hvor er det godt beskrevet! 

Anmeld

18. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Sikke et sødt indlæg.

Lige nøjagtigt lige sådan har jeg det også med mine to piger.
De er så smilende og glade. Og de skaber så meget glæde og lykke ....mere end de aner, og selvfølgelig nok især for mig!
Nogle gange er det næsten svært, at rumme al den kærlighed til dem. Den er så overvældende stor og ubetinget!
Men det er også bare det - dét at være mor, og være så heldig at få lov til at opleve dem, beskytte dem, elske dem og være der for dem - som fuldender ens liv, og gør det hele alting værd!

Anmeld

18. april 2010

Bayze

michella80 skriver:

Nåhr altså hvor er du sød! Og hvor et skønt udbrud af følelser, der altså ikke kunne være derinde mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.