hormoner=bumser HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

henh01

TUSIND tak for tippet.. Kan huske ved min sidste graviditet at jeg fik noget der mindede om sprit uden at være det. MEn kan ikke huske hvad det hedder. Det fra Matas skal da prøves .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Sommerfuglelarven

Altså ansigtspleje (vask huden i facewash, rens med skintonic og brug en god dag- og natcreme, ikke for fed) er jo eneste middel - og jeg kan varmt anbefale Ole Henriksens red tea serie

Mine bumser er så først kommer efter fødslen, men  jeg er heldigvis ved at komme dem til livs!

Anmeld

19. april 2010

Fnuggi30

Min hud begyndte at blive pænere omkring uge 25, det var især på brystet og ryg men også ansigtet jeg havde problemer med.

Det var faktisk et af mine første graviditetstegn den urene hud! træls, men det har været en lang sej kamp at blive gravid, så jeg var egentlig bare glad for at se tegnene på at min krop var fuld af hormoner , så glad man nu kan være for bumser!!

Min læge sourgte til første undersøgelse hos ham om jeg ville have en mild creme, da han så min ryg, men det takkede jeg nej til, jeg vil helst ikke have for mange medicinske ting ind i kroppen når jeg er gravid.

Men jeg fandt en sæbe i helsekost forretninger som hedder Ren hud som jeg har vasket huden med og den har virket godt, efterfølgende har jeg smurt med en propoliscreme også fra helseforretningen. Produkterne er ikke særlig dyre, men virker godt, så de kan helt klart anbefales.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.