høfeber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2010

hc=k

Hej siger. Er der andre der som mig lige nu lider at høfeber? Jeg er lige ved at blive sindsyg af det og jeg kan bare intet gøre ved det før imorgen fordi min inhalator er tom og det man køber i håndkøb bare slet ikke er nok. Øv hvor du er træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

lucas<3

heeej .

ja jeg lider os a høfeber, jeg fik nogle piller ved lægen som man os kan få i håndkøb og de hjælper..

Anmeld

18. april 2010

Moma

Hej,

Jeg lider også rigtig meget for tiden. Ved ikke hvorfor det kommer bag på mig hvert år, så er først begyndt på medicinen i går, og det hjælper bare slet ikke - endnu.

Har fået noget andet medicin end jeg plejer, da jeg ammer.

Anmeld

18. april 2010

hc=k

jeg har prøvet alt og kun den her inhalator med noget astma medicin og binyrebarkhomon virker. Det koster en herregård men det er den eneste måde jeg kan overleve sommeren uden lungebetændelse

Anmeld

18. april 2010

lucas<3

min læge sagde man skulle begynde på pillerne inde det begyndt og bryde ud alt det pollen. men det er jo os lidt svært og vide hvornår det lige begynder. men håber da du få det bedre. ellers kan man få en sprøjte for det ved lægen sådan en allergi sprøjte.

Anmeld

18. april 2010

Anitta J

hejsa!
jeg lider selv af div allergier, og intet har heller ik rigtig virket for mig. blev så indlagt med slem allergisk reaktion, og fik noget der hedder telfast.. de virker, og er virkelig effektive. hvis jeg har spist noget jeg ik kan tåle kan jeg bare tage sådan en, og så det væk i løbet af næsten ingen tid.

mht høfeber osv er den også super god. mine øjne løber og næsen klør og nyser osv. men har jeg taget sådan en mærket jeg intet til min allergi. de er lidt dyre, og fås kun på recept. de fås i 120 mg, som er til høfeber, og i 180 mg som er til nældefeber samt svær høfeber.
jeg får selv dem på 180 mg. og når jeg har taget sådan en, har jeg for det meste ik behov for at tage astma medicin ved siden af.

Anmeld

20. april 2010

TbCp

Øv ja nu er det begyndt
Mine øjne klør som en gal! Og jeg ved ikke hvor mange gange jeg allerede har nyst idag...

Må forbi apoteket efter div. så jeg i det mindste kan tage det værste

Anmeld

20. april 2010

angelmom

hc=k skriver:

Hej siger. Er der andre der som mig lige nu lider at høfeber? Jeg er lige ved at blive sindsyg af det og jeg kan bare intet gøre ved det før imorgen fordi min inhalator er tom og det man køber i håndkøb bare slet ikke er nok. Øv hvor du er træls

ja og jeg er ved at blive sindsyg ligesom dig!! men jeg syntes nu heller ikke at det i håndkøb dur til noget, men både min søn og min kæreste og jeg bruge alnoxs du skal bare ringe til din læge og bede ham/hende om at udskrive til en pollen sæson!! så slipper du for næsespray og øjendråber og inhalator det er bare et mirakel midel..

( det er nok stavet forkert)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.