Hvad byder aftensmaden på i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Sofia

Jordskokkesuppe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

bette

vi skal have mexikansk (stave?) lasange

Anmeld

18. april 2010

henh01

Jeg har ligeledes valgt en nem løsning - manden er p job og datteren hos sin far - så her sidder jeg helt alene hjemme  Jeg har købt en svinemørbrad fra Jensens bøfhus som bare lige skal i ovnen med ovnkartofler og ovnbagte grøntsager.. Hvis jeg altså kan spise mere efter den portion cocopops jeg lige har kørt ned.. griner

God søndag

Anmeld

18. april 2010

Margorie

Har mega kvalme så gider egentlig ikke lave mad og slet ikke spise den da Kæresten insistere dog på jeg laver den flæskesteg der ligger i køleskabet med kartofler og sovs og rødkål.. Tak for omtanken, HULEBOER!

Anmeld

18. april 2010

Baby2010/2013

Vi skal have fiskelasagne med pangasius fisk, spinat og grove lasagneplader, ummmmm. Det kan anbefales

Anmeld

18. april 2010

Findusinde

Jeg er på WW så her står den på kylling, små kartofler og gulerødder med hjemmelavet dressing.. Og manden skal ha Chili Con carne..

Anmeld

18. april 2010

Baby2010/2013

Sofia skriver:

Jordskokkesuppe..

Umm nam nam, det er så super lækkert

Anmeld

18. april 2010

Ann-

Hamburgerryg med kogte kartofler og gulerødder og hollandaissovs

Anmeld

18. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi så Camilla Plums afsnit om æbler i aftes, sp vi skal have oksetyksteg ovnstegt på æbler, svesker m.m. og nye kartofler til, og gammeldaws æblekage med italiensk vanilleis til dessert

Anmeld

18. april 2010

smokin

Rosa skriver:

Vi så Camilla Plums afsnit om æbler i aftes, sp vi skal have oksetyksteg ovnstegt på æbler, svesker m.m. og nye kartofler til, og gammeldaws æblekage med italiensk vanilleis til dessert

EEEEEEEEEEEEJ MUMS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.