Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jordskokkesuppe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi skal have mexikansk (stave?) lasange
Jeg har ligeledes valgt en nem løsning - manden er p job og datteren hos sin far - så her sidder jeg helt alene hjemme Jeg har købt en svinemørbrad fra Jensens bøfhus som bare lige skal i ovnen med ovnkartofler og ovnbagte grøntsager.. Hvis jeg altså kan spise mere efter den portion cocopops jeg lige har kørt ned.. griner
God søndag
Har mega kvalme så gider egentlig ikke lave mad og slet ikke spise den da Kæresten insistere dog på jeg laver den flæskesteg der ligger i køleskabet med kartofler og sovs og rødkål.. Tak for omtanken, HULEBOER!
Vi skal have fiskelasagne med pangasius fisk, spinat og grove lasagneplader, ummmmm. Det kan anbefales
Jeg er på WW så her står den på kylling, små kartofler og gulerødder med hjemmelavet dressing.. Og manden skal ha Chili Con carne..
Sofia skriver: Jordskokkesuppe..
Umm nam nam, det er så super lækkert
Hamburgerryg med kogte kartofler og gulerødder og hollandaissovs
Vi så Camilla Plums afsnit om æbler i aftes, sp vi skal have oksetyksteg ovnstegt på æbler, svesker m.m. og nye kartofler til, og gammeldaws æblekage med italiensk vanilleis til dessert
Rosa skriver: Vi så Camilla Plums afsnit om æbler i aftes, sp vi skal have oksetyksteg ovnstegt på æbler, svesker m.m. og nye kartofler til, og gammeldaws æblekage med italiensk vanilleis til dessert
EEEEEEEEEEEEJ MUMS!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128