Jeg er trist på barnets vegne.
Jeg er også møg rasende over folks manglede sans for menneskeliv. Jeg VIL SKIDE på om det er en tøs på 16 der ikke er klar til at blive mor, eller en kvinde på 40 der synes hun heller ikke er klar til flere osv. Man tager bare ikke et menneskes liv fordi man ikke kan klare det.
Står det til mig skal den mor/far i spjældet mindte 5-10 ÅR for overlagt mord.
Så kan det være der er færre mord på spænbørn generelt.
Jeg kunne slet ikke være mere ligeglad med hvor hårdt de må have det og hvor frygteligt det må have været for dem. De er syge, men har selv valgt at slå deres barn ihjel uanset hvordan man vender og drejer den.Mulighederne for at overdrage et barn hurtigt og aldrig se det igen er SÅ stor at det bare er at ringe til politiet, så skal de nok sørge for det...eller en hvilken som helst anden myndighed.
så der er ingen undskyldning der kan dække over et overlagt drab på sit eget barn.
Håber sgu det bliver opdaget hvem der er mor så hun kan spjælde den RIGTIG længe med den dårligste smag i munden i mange år. Hun lever sgu da i det mindste. En ting er at lægge et barn der er dødt ved fødslen, et andet selv at slå det ihjel som hun har gjort.
DEt er bare min mening og ved der er en masse der er enige selv om det er hårde ord. DEt barn havde hele livet foran sig men fordi en eller anden kælling er uansvarlig og bliver gravid men ikke vil have det, ja så skal det dø.
STØRRE, HÅRDERE STRAF TIL DE BARNEMORDERE TAK!!!!
Anmeld