Hvor skønt at tage tøjet AF....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Honningblomst

synes dælme det har været en laaaang vinter med alt for meget tagen tøj på...og nu i dag, nyder jeg bare at have en top, jeans og sandaler på.. andre som også synes det er dejligt at kunne pakkes lidt ud?

Nu vil jeg sætte mig ud i haven og læse til eksamen i det skønne solskin og så ellers lukke øjnene for at sådan en møghave ikke ordner sig selv...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Fuldstændig med på samme båd. Er et ægte sommermenneske, og kan ikke vente til jeg kan hoppe i de fine sommerkjoler og spise is på græsset i parkerne

Anmeld

18. april 2010

Jordbærpigen

Ja det er bare for dejligt ikke længere at skulle have vanter, hue, ekstra trøje og lange sokker på

Anmeld

18. april 2010

oo

det er deeejligt! men der er ikke ligefrem vejr til det hernede idag

Anmeld

18. april 2010

Honningblomst

Øv... her er vejret bare så fint....mon ikke det kommer til jer eller måske det dårlige vejr kommer herover...

Tjuhl skriver:

det er deeejligt! men der er ikke ligefrem vejr til det hernede idag

Anmeld

18. april 2010

oo

Eva skriver:

Øv... her er vejret bare så fint....mon ikke det kommer til jer eller måske det dårlige vejr kommer herover...

jeg håber det er jeres gode vejr der kommer her det har nu været skønt hele ugen og jeg har også siddet i haven og læst til eksamen og overset alle mine spirrerne brændenæller , men siden igår har det bare været koldt og overskyet (vi grillede dog alligevel, selvom vi følte os lidt vel trodsige)

Anmeld

18. april 2010

Tina2

Vi har været på økogård og se køerne blive lukket ud og det var dælme koldt!!! Kunne sagtens ha' brugt min dunjakke :-S

Det blæser meget heroppe idag men er ellers fint vejr... Men vinden er hvinende kold idag....

Anmeld

18. april 2010

Vidunderligeunger

her er det kun 12 grader - liiiige koldt nok til sandaler for mit vedkommende.. Folk her går også stadig med halstørklæde og støvler men det er også det kolde vestjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.