Så er min første uge gået hvor jeg skulle passe på med hvad jeg spiste. Og det er gået sådan nogenlunde. Jeg har ikke helt holdt mig fra søde sager, men der er blevet skåret kraftigt ned, sodavand har jeg dog holdt mig fuldstændig fra. Mht. at skifte det hvide brød ud med andre alternetiver til morgenmad og frokost, så har jeg overholdt dette hverdag i denne uge. Mth. motion er det ikke gået så godt som jeg gerne ville have. Martin har været hjemme på barsel i denne uge, og hver gang vi har skulle noget har vi taget bilen istedet for at gå, så her er der plads til en del forbedring.
Så da jeg skulle på vægten imorges var jeg spændt på om det overhovedet havde lykkes mig at tabe mig. I sidste uge sagde vægten 78 kg og idag stod den på 77,3 kg. Så 700 gram er der røge. Jeg ved godt det ikke er meget, men så længe vægten går den rigtige vej er jeg egentligt tilfreds. Især taget i betragtning at jeg ikke helt syndes jeg har været god til at overholde alle mine kost og motions ændringer. Så nu er det bare om at give den en ekstra skalle og se om jeg kan tabe mig det samme og gerne mere til næste søndag.
Anmeld