12+0 i dag jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Misa

Yes, så kom jeg igennem de laaaange 12 første uger.. D.gif
Nu begynder det jo at gå stærkt, (kan jeg da huske fra de 3 andre gange) bleh.gif
Og må indrømme at tanken om at der ca kun er et halvt år tilbage (pga jeg skal have pks)
jamen den skrammer mig, for hvordan dælen skal jeg nå at købe det hele osv, blink.gif 
Og hvordan skal vi have råd til det hele.. pudslebord, barnevogn, seng og madresser, det er jo de dyreste ting, puha.
Der er heldigvis en fra min skole der vidst nok har lidt til mig jeg kan få.. D.gif dejligt.

I næste månede skal vi ude og købe et badekars sæt de har i kvickly, så kan det være jeg falder lidt til ro.. hehe
bare tanken om alt det tøj vi skal ud og købe til den..
Ved self godt at vi FORHÅBENTLIG når det hele, det er bare tanken om det, der gør at jeg tænker ÅHH NEJ.. 

Men er super glad for at jeg er kommet igennem de 12 uger nu..
Og puha nogle uger vi har haft herhjemme.. Hvor vi ikke vidste om den lille stadig var inde i mavsen eller hvad. 
Men det var den jo heldigvis D.gif 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Liljesilas

Tillykke med graviditeten. Det er nemlig rigtig rart at være igennem de første 3 måneder!

Vi begyndte at købe lidt af gangen fra uge 20. Nu er vi næsten færdige, og ja det er dyrt! Men vi er ikke typerne der går ud og køber de dyreste møbler, barnevogne, puslebord mv. Du kan kigge mine billeder af hans værelse i min profil, det har vi gjort til en fornuftig pris  

Anmeld

18. april 2010

Mira0911

ØnskeBabyen2010 skriver:

Yes, så kom jeg igennem de laaaange 12 første uger.. D.gif
Nu begynder det jo at gå stærkt, (kan jeg da huske fra de 3 andre gange) bleh.gif
Og må indrømme at tanken om at der ca kun er et halvt år tilbage (pga jeg skal have pks)
jamen den skrammer mig, for hvordan dælen skal jeg nå at købe det hele osv, blink.gif 
Og hvordan skal vi have råd til det hele.. pudslebord, barnevogn, seng og madresser, det er jo de dyreste ting, puha.
Der er heldigvis en fra min skole der vidst nok har lidt til mig jeg kan få.. D.gif dejligt.

I næste månede skal vi ude og købe et badekars sæt de har i kvickly, så kan det være jeg falder lidt til ro.. hehe
bare tanken om alt det tøj vi skal ud og købe til den..
Ved self godt at vi FORHÅBENTLIG når det hele, det er bare tanken om det, der gør at jeg tænker ÅHH NEJ.. 

Men er super glad for at jeg er kommet igennem de 12 uger nu..
Og puha nogle uger vi har haft herhjemme.. Hvor vi ikke vidste om den lille stadig var inde i mavsen eller hvad. 
Men det var den jo heldigvis D.gif 

Dejligt... Tillykke med graviditeten!

Anmeld

18. april 2010

Misa

Mange tak skal i have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.