hvor mange graviditetstegn "skal man have" for at man er sikker på at man er gravid...??
jeg testede i fredags, positiv, men meget meget svagt, jeg kan dog se stregen når jeg holder testen ud i strakt arm.
jeg vil i dag være i uge 6+6, er det normalt at teste så svagt positivt, når man er "så langt henne"??
synes mine symptomer svinger rigtigt meget, den ene dag har jeg en let kvalme og madlede der vil noget, den næste er det væk igen.
jeg er meget oppustet om aftenen og føler mig mere træt end normalt og mine bryster spænder meget især også om aftenen.
jeg håber så meget den er der den her gang, men er før gået en uge over tid og har testet positiv hvorefter min mens er kommet en eller to dage efter.
jeg har mens agtige smerter, ikke voldsomt men de er der, og jeg har så voldsomt meget luft i maven (hvilket jeg normalt aldrig har).
ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg og ved at det nok er temmeligt rodet, men håber at bare en af jer kan finde hoved og hale i det og fortælle mig om det er normalt at have få, eller slet ingen symptomer på graviditet?
jeg skal teste igen på onsdag, i følge lægen, og hvis den er mere positiv der, vil han se mig, ikke før.
vi har kæmpet i lang tid nu og vil bare ønske at der snart er gevinst for os, måske er det hele bare ønsketænkning
en forvirret mig.. og tak fordi du læste med så langt...