tegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Mimic

hvor mange graviditetstegn "skal man have" for at man er sikker på at man er gravid...??

jeg testede i fredags, positiv, men meget meget svagt, jeg kan dog se stregen når jeg holder testen ud i strakt arm.

jeg vil i dag være i uge 6+6, er det normalt at teste så svagt positivt, når man er "så langt henne"??

synes mine symptomer svinger rigtigt meget, den ene dag har jeg en let kvalme og madlede der vil noget, den næste er det væk igen.

jeg er meget oppustet om aftenen og føler mig mere træt end normalt og mine bryster spænder meget især også om aftenen.

jeg håber så meget den er der den her gang, men er før gået en uge over tid og har testet positiv hvorefter min mens er kommet en eller to dage efter.

jeg har mens agtige smerter, ikke voldsomt men de er der, og jeg har så voldsomt meget luft i maven (hvilket jeg normalt aldrig har).

ved faktisk ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg og ved at det nok er temmeligt rodet, men håber at bare en af jer kan finde hoved og hale i det og fortælle mig om det er normalt at have få, eller slet ingen symptomer på graviditet?

jeg skal teste igen på onsdag, i følge lægen, og hvis den er mere positiv der, vil han se mig, ikke før.

vi har kæmpet i lang tid nu og vil bare ønske at der snart er gevinst for os, måske er det hele bare ønsketænkning

en forvirret mig.. og tak fordi du læste med så langt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Mettemus

Jeg synes det lyder som om et "tillykke" er på sin plads

Anmeld

18. april 2010

Mettemus

Jeg synes det lyder som om et "tillykke" er på sin plads

Anmeld

18. april 2010

lucas<3

jeg var os så langt henne da jeg tog min test. min første test var os utydelig så tog en om morgen efter. de siger det er bedst om morgen.. 

Anmeld

18. april 2010

Mimic

første test er taget torsdag formiddag og den næste er taget fredag morgen

Anmeld

18. april 2010

henh01

Lægen plejer først at ville se en når man er 8-9 uger henne. Jeg er selv 8+3 henne og skal til lægen i morgen og jeg har haft det på samme måde som dig - følt en stort frutration fordi man ikke kunne føle sig helt sikker før man har været ved lægen.

De symp du beskriver lyder meget som en graviditet.

En anden ting er at man aldrig kan teste positiv medmindre kroppen danner graviditetshormon - i visse tilfælde får man sin mens en uge efter man er testet positiv, men så er det fordi ægget ikke har sat sig godt nok fast - for befrygtet har det været. Jeg krydser fingre for jer og ønsker jer held og lykke. Der skulle 8 positive test til før jeg var nogenlunde sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.