Sussie&Lilje skriver:
Da jeg blev gravid var jeg faktisk oppe at runde de 100kg
...
Og nu er jeg nede på 80, så det er 20kg mindre end lige før jeg blev gravid, så jeg er rigtig glad, men der er et stykke vej endnu, men jeg kæmper bravt videre! 
Ih hvor jeg håber at kunne gøre dig kunsten efter, når jeg engang er kommet ovenpå efter fødslen osv. Men forventer ikke af mig selv at jeg orker en kostmlægning de første mange måneder efter pga. manglende søvn, den nye livssituation osv. Men jeg vejede også 95 kilo inden jeg blev gravid og har nu taget 16 kilo på. Der er desværre røget rigtig meget på i væske den sidste måned, 1 kilo er vægten steget uge for uge, hvor det i starten gik i et stille og roligt tempo. Mit mål er bare engang at komme under de 80, så håber godt nok at fødslen er sød ved mig og lader en del af graviditetskiloene rasle af! For ellers bliver der GODT NOK meget at kæmpe med bagefter!!
Fortsat held og lykke! Et godt råd jeg kan give dig af bitter erfaring er, at du ikke skal køre for hårdt på og forbyde dig selv alt til dit mål er nået. Så er det nemlig blevet til en slankekur fremfor en kostomlægning med gode motionsvaner, og så ryger man nemt tilbage i de gamle mønstre, fordi man har lidt så meget afsavn og fordi man har holdt det på et helt urealistisk niveau. Det skal helst ikke være sådan, at det er slut når målet er nået, men bare sådan at man fortsætter den sunde livsstil til hverdag! Held og lykke 
Anmeld