Jeg er så glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Ansemusen

Hold da op hvor er du sej!! Stort tillykke med det flotte vægttab  Ved godt hvor svært det er! Er det 20 kilo fra lige inden ud fødte, eller hvordan? For jeg ville i hvert fald ikke kunne tabe 20 kilo på normal vis uden at opdage det, hehe! Du må bare være super stolt af dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Ox.

Ansemusen skriver:

Hold da op hvor er du sej!! Stort tillykke med det flotte vægttab  Ved godt hvor svært det er! Er det 20 kilo fra lige inden ud fødte, eller hvordan? For jeg ville i hvert fald ikke kunne tabe 20 kilo på normal vis uden at opdage det, hehe! Du må bare være super stolt af dig selv

Da jeg blev gravid var jeg faktisk oppe at runde de 100kg  ...

Og nu er jeg nede på 80, så det er 20kg mindre end lige før jeg blev gravid, så jeg er rigtig glad, men der er et stykke vej endnu, men jeg kæmper bravt videre!

Anmeld

18. april 2010

Risen

Sådan !

Anmeld

19. april 2010

Ansemusen

Sussie&Lilje skriver:

Og nu er jeg nede på 80, så det er 20kg mindre end lige før jeg blev gravid, så jeg er rigtig glad, men der er et stykke vej endnu, men jeg kæmper bravt videre!

Ih hvor jeg håber at kunne gøre dig kunsten efter, når jeg engang er kommet ovenpå efter fødslen osv. Men forventer ikke af mig selv at jeg orker en kostmlægning de første mange måneder efter pga. manglende søvn, den nye livssituation osv. Men jeg vejede også 95 kilo inden jeg blev gravid og har nu taget 16 kilo på. Der er desværre røget rigtig meget på i væske den sidste måned, 1 kilo er vægten steget uge for uge, hvor det i starten gik i et stille og roligt tempo. Mit mål er bare engang at komme under de 80, så håber godt nok at fødslen er sød ved mig og lader en del af graviditetskiloene rasle af! For ellers bliver der GODT NOK meget at kæmpe med bagefter!!

Fortsat held og lykke! Et godt råd jeg kan give dig af bitter erfaring er, at du ikke skal køre for hårdt på og forbyde dig selv alt til dit mål er nået. Så er det nemlig blevet til en slankekur fremfor en kostomlægning med gode motionsvaner, og så ryger man nemt tilbage i de gamle mønstre, fordi man har lidt så meget afsavn og fordi man har holdt det på et helt urealistisk niveau. Det skal helst ikke være sådan, at det er slut når målet er nået, men bare sådan at man fortsætter den sunde livsstil til hverdag! Held og lykke

Anmeld

19. april 2010

Margorie

Det må man sige !!  Det er godt nok flot! Og sejt..

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Hold da K... hvor er du bare MEGA sej. Hvor er det altså bare flot. Den vilje styrke er det en du deler ud af. Øjs altså det synes jeg virkelig bare er mega flot af dig 

Altså jeg bliver nød til at spørge og du skal selvfølgelig ikke svare hvis du ikke vil  Men hvor meget vejet du før jeg troet nemlig ikke du var en person der manglet at tabe 20 kg  Skægt man ligesom danner sig et blik af folk her inde ikk 

Ej jeg synes f.... du sej jeg sider og er helt misundelig 

Du må give en opskrift på et tidspunkt 

KNUS til dig.

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Nååå det har du jo skrevet lige der hmmm mon man skal huske og læse tråden færdig en anden gang hi hi. 

endnu engang du bare mega sej altså. 

Anmeld

19. april 2010

tb

skide godt gået!!!!!!!!!!  synes det er mega sejt..

kh tina

Anmeld

19. april 2010

Anne85

Tillykke søde Sussie Du ser satme også godt ud Tog du meget på under graviditeten? Håber jeg har bare lidt af din viljestyrke når jeg skal igang med projekt ´smid alt baby vægten´ her om et par måneder

Anmeld

20. april 2010

N&J

Uhh, jamen jeg er da misunderlig, men på den gode måde, hvor jeg også bare gerne vil nu, så er også startet og har endelig fået energi til det, men hvor er det super super flot Sussie, kan slet ikke fatte det, 20 kg, det er godt nok vildt.. for vi nogle nu billeder af se af din nye krop.. nå ja og en opskrift på hvad du har gjort.. :O)

Hvordan er det forresten gået med skoleperioden??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.