Nogen der kender den her herlige bamse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Trolde_mor

Vi får snart familien på besøg og i den sammenhæng skal vi fortælle hvad køn den dejlige lille-niv - og findes der en bedre måde end med en kage?

Faldt over denne - syntes den er super sød. Men nogen der kender den? Er den let at bruge?

http://www.kagekompagniet.dk/product.asp?product=32561

Takker på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Trolde_mor

Smed den på ret sent igår - så prøver lige igen

Anmeld

18. april 2010

Dot D

Senia skriver:

Smed den på ret sent igår - så prøver lige igen

Hejsa. jeg har ikke prøvet bamsen,men har et tog, der er med for og bagside, det var nemt at bruge, da jeg fandt den rette mængde dej. Jeg vil tro at det samme gælder bamseformen. Du kan se toget i mit galleri, hvis det er. Bamsen er bare sød, glæder mig til at se når du har lavet den.....

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

Hejsa. jeg har ikke prøvet bamsen,men har et tog, der er med for og bagside, det var nemt at bruge, da jeg fandt den rette mængde dej. Jeg vil tro at det samme gælder bamseformen. Du kan se toget i mit galleri, hvis det er. Bamsen er bare sød, glæder mig til at se når du har lavet den.....

Ej den er flot!

Hvordan satte du den sammen?

Har ikke købt, men overvejer at bestille den - Ville bare lige høre mig ad først

Anmeld

18. april 2010

Dot D

Senia skriver:

Ej den er flot!

Hvordan satte du den sammen?

Har ikke købt, men overvejer at bestille den - Ville bare lige høre mig ad først

Den er faktisk sat sammen med det samme. Man fylder den ene halvdel godt op med dej, også bliver den anden halvdel sat ovenpå, jeg binder bomuldssnor omkring, og så ind i ovnen. Så hæver dejen så det bliver et helt tog, eller en hel bamse. Det var det jeg mente med at finde den rigtige mængde dej, for det skal jo hæve helt ud i formen. Jeg prøvede tre gange før jeg fandt den rette mængde....

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

Dot D skriver:

Den er faktisk sat sammen med det samme. Man fylder den ene halvdel godt op med dej, også bliver den anden halvdel sat ovenpå, jeg binder bomuldssnor omkring, og så ind i ovnen. Så hæver dejen så det bliver et helt tog, eller en hel bamse. Det var det jeg mente med at finde den rigtige mængde dej, for det skal jo hæve helt ud i formen. Jeg prøvede tre gange før jeg fandt den rette mængde....

arh okay.. ihhh tror altså jeg køber det Men kommer så også lige af med lidt over 700 kr. (for at bestille en ting med en porto på 70 kr. nej, så er jeg alligevel for nærrig, og så skal man jo have nogle bogstaver hvis det hele skal se godt ud på kagen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.