så dårlig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2010

3xM

er i 19 uge og troede man ville få det godt i 2 trimester MEN :

har det så dårligt og brysterne spænder og gør så ondt og sure opstød og svimmel og kan ikke spise ....

why ?

andre? det blir da vel ikke ved til han er ude vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Bayze

mariaogmarcus skriver:

har det så dårligt og brysterne spænder og gør så ondt og sure opstød og svimmel og kan ikke spise ....

why ?

Smiler lidt af dit indlæg Selvom jeg godt ved det er rigtig træls...

Det er jo ikke til at sige. Jeg tror mange oplever at det skifter gennem graviditeten hvilke gener man primært døjer med. Altså mange lider af kvalme og træthed i de første måneder, så kan det være det aftager, men så kan det være at man senere lider af forstoppelse, ondt i ryggen, halsbrand osv osv. Men der er jo også nogen der har kvalme og er enormt trætte  fra start til slut i graviditeten...

Så det er svært at sige hvordan det udvikler sig for dig, men der er helt sikkert mange der vil kunne genkende de gener du også oplever, og der er nok ikke så meget andet at sige til det end "fat mod, der kommer noget godt ud af det" 

Kh Tina

Anmeld

17. april 2010

Lone Jakobsen

puha det lyder ikke sjovt. måske du sku snakke lidt med lægen.....bare for at se om der er noget han kan hjælpe dig lidt med. jeg manglede fx. d vitamin og det gjorde mig meget svimmel.

Anmeld

17. april 2010

N&J

mariaogmarcus skriver:

why ?

Jeg havde det sådan i perioder i løbet af hele min graviditet, ledsaget af smerter, men håber da at du bare lige skal igennem de næste par uger og det så stopper igen.. 

Mht mødregruppen for enlige mødre, så skal du være velkommen, du må jo have en masse erfaring vi andre kan nyde godt af, og så er der sikkert andet vi kan bruges til.. 

Anmeld

17. april 2010

3xM

tusinde tak alle sammen...kan da også være jeg bare ligger selv og er ynkepynk-MÉN kan vitterligt ikke huske min store musen gav mig det her....

og er 2 dag jeg virkelig prøver at konc mig for ikke at bare kaste op ....

min krop har jo eller burde have vænnet sig til de hormoner der er stigende de første 3 mdr.

tager de vitaminer osv man skal, men er sikker på jeg ikke har taget på mere end hvad skyldtes milas ( moderkage, vand mv.)

Anmeld

17. april 2010

LinLin

Det lyder da godt nok træls!

Jeg har ikke lidt af kvalme i nogen af mine graviditeter, men med den første led jeg meget af halsbrand (er det det du mener når du skriver sure opstød???)  - det kan man i hvert fald købe tyggetabletter imod på apoteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.