Carla går på omgang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Barbamama

I dag har hun været i hænderne på RIGTIG mange. Vi har været til Caspers farmors 75-års fødselsdag og da vi kom ind med Carla sagde alle bare Neeeej hvor er hun sød, neeeej se hende lige osv osv og så gik hun ellers på omgang. Jeg tænkte hver gang hun kom over til den næste der skulle holde hende at nu ville hun blive irriteret, men hun fandt sig bare i det og hyggede sig hele dagen. Men hun sov 2 timer om eftermiddagen og der plejer hun sgu ikke at gide at sove men hun var bare færdig. Da hun kom op igen gik det løs en gang til. Og så legede hun fotomodel også  Sikke en dag. Nu sover hun godt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

anna-jonas

Dejligt at hun var så tålmodig.....................den lille fotomodel.

Anmeld

17. april 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

I dag har hun været i hænderne på RIGTIG mange. Vi har været til Caspers farmors 75-års fødselsdag og da vi kom ind med Carla sagde alle bare Neeeej hvor er hun sød, neeeej se hende lige osv osv og så gik hun ellers på omgang. Jeg tænkte hver gang hun kom over til den næste der skulle holde hende at nu ville hun blive irriteret, men hun fandt sig bare i det og hyggede sig hele dagen. Men hun sov 2 timer om eftermiddagen og der plejer hun sgu ikke at gide at sove men hun var bare færdig. Da hun kom op igen gik det løs en gang til. Og så legede hun fotomodel også  Sikke en dag. Nu sover hun godt!!!

lækkert nok... :0)

men hun er jo også bare sååååå smuk og sød!!!

Anmeld

18. april 2010

Barbamama

Hvor er I søde!!!!!

Anmeld

19. april 2010

lion

Det er barae dejlige ord i mors ører at andre synes ens pige/dreng er sød og skøn og alle vil holde.

Hun er også skøn.

Anmeld

20. april 2010

Barbamama

lion skriver:

Det er barae dejlige ord i mors ører at andre synes ens pige/dreng er sød og skøn og alle vil holde.

Hun er også skøn.

Ja det er det virkelig og jeg sluger det råt hver gang Hi hi

Anmeld

21. april 2010

lion

michella80 skriver:

Ja det er det virkelig og jeg sluger det råt hver gang Hi hi

Gør vi mødre ikk altid det.

Anmeld

21. april 2010

Barbamama

lion skriver:

Gør vi mødre ikk altid det.

Jo det tror jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.