Fortæl mig lige om blomsten og bien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg trænger nemlig til at få det genopfrisket

Når nu man prøver - hvorlænge er det et æg er holdbart og hvorlænge er sæden holdbar i mig? Kan det mon lykkes hvis vi prøver hver 3 dag? Passer det med holdbarhedsdatoen? Det er længe siden jeg har haft biologi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Plysbjørnen

Jeanne skriver:

Når nu man prøver - hvorlænge er det et æg er holdbart og hvorlænge er sæden holdbar i mig? Kan det mon lykkes hvis vi prøver hver 3 dag? Passer det med holdbarhedsdatoen? Det er længe siden jeg har haft biologi

Jeg mener ægget er holbart i 48 timer og haletudserne i 24 timer... Så klø på hver 2. dag... så burde i være dækket ind...

Anmeld

17. april 2010

Gellan

Jeanne skriver:

I biologi for 2 år siden lærte jeg, at ægget er holdbart i 48 timar ca og at sædcellerne kan holde sig i op til 5 dage... Men at det også er lidt individuelt.

Anmeld

17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
BetteFis skriver:

Jeg mener ægget er holbart i 48 timer og haletudserne i 24 timer... Så klø på hver 2. dag... så burde i være dækket ind...

Så bliver manden lykkelig

Anmeld

17. april 2010

3xM

mener at have læst engang en graviditet kun har 24 timer til at indtræde da det skal befinde sig rigtig i æggeleder under befrugtelse. men sædceller lever jo de der 5 dage ....

Anmeld

17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
mariaogmarcus skriver:

mener at have læst engang en graviditet kun har 24 timer til at indtræde da det skal befinde sig rigtig i æggeleder under befrugtelse. men sædceller lever jo de der 5 dage ....

Godt at cellerne har længere holdbarhed - for jeg har ikke noget imod hver 2 eller 3 dag - men hver dag??? Det er jeg ikke sikker på jeg fysisk kan klare

Anmeld

17. april 2010

Lone Jakobsen

håber det er okay at komme med en lille sjov kommentar....ved jo godt det er alvorligt nok...

- her i huset ærgede manden sig over at der ikke sku mere træning til for at komme i mål...han ville da gerne ha brugt lidt mere tid på træning træning og mere træning 

Anmeld

17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
nutche skriver:

håber det er okay at komme med en lille sjov kommentar....ved jo godt det er alvorligt nok...

- her i huset ærgede manden sig over at der ikke sku mere træning til for at komme i mål...han ville da gerne ha brugt lidt mere tid på træning træning og mere træning 

Jo kom endelig med sjove kommentarer Der skal altid være plads til lidt sjov. Her i huset er manden også glad for træningen og  mener at der skal trænes MINDST tre gange om ugen Vi er nu først lige begyndt på "programmet" og ville lave en stategi

Anmeld

18. april 2010

Sofiedk

Min fertilitetslæge siger at ÆL kun vare omkring 12-16 timer og man skal derfor sørge for altså at have "frisk" aflevering afventende indeni så det er der når ægget løsner sig

Anmeld

18. april 2010

Shibby

Altså.. Nyd hinanden. Fjern jeres babyfokus. Nyd hinanden rigtig meget! Så kommer der nok en bebs såen lige pludselig til en celin dion sang på infokanelen eller noget ^^

Men ellers: ægget: 48 timer,haletudsserne: 5 dage-det afhænger af noget så klamt som surhedsgraden i missen ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.