Hvornår 'må' man babyshoppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Margorie

Hvornår gik du igang med at købe ting og sager til baby i mavsen?

Ved vores første barn ventede vi helt til uge 30... Denne gang er min tålmodighed bare slet ikke tilstede, er fuldstændig forblændet når jeg går forbi en babysam Min kæreste må hive mig hjem med ord som, ta det roligt det kun uge 9 og tænk nu hvis det går galt(hvilket det IKKE gør) så gør du det bare sværere ved at have en masse babygejl klar allerede..

Knus Marge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Lullaby

Tja, da vi fik af vide til mdscanningen hvilket køn.. Og så ellers derud af. Juleaften da hun var i mavsen fik hun også en gave

Anmeld

17. april 2010

Low

Marge skriver:

Ved vores første barn ventede vi helt til uge 30... Denne gang er min tålmodighed bare slet ikke tilstede, er fuldstændig forblændet når jeg går forbi en babysam Min kæreste må hive mig hjem med ord som, ta det roligt det kun uge 9 og tænk nu hvis det går galt(hvilket det IKKE gør) så gør du det bare sværere ved at have en masse babygejl klar allerede..

Knus Marge

Jeg synes at man må gøre det lige når man føler for det . Jeg synes også at man må købe ting og sager inden man bliver gravid .

Jeg købte selv ting og sådan efter MD scanningen(der var jeg 20+0) for der fik jeg afvide at det blev en dreng og så kunne jeg købe ting som passede til en dreng.

Anmeld

17. april 2010

FruEllingsen

Jeg synes det er helt op til en selv hvornår man skal begynde at købe til baby..

vi har købt lidt løbende igennem hele graviditeten. dog kun småting indtil NF skanningen var vel overstået..

Anmeld

17. april 2010

oo

jeg har købt hist og pist fra starten og er i 15. uge nu

Anmeld

17. april 2010

Liljesilas

Marge skriver:

Knus Marge

Vi købte de aller først ting efter Md scanningen, fordi der viste vi kønnet, og fordi der følte vi os sikre nok i at købe det. Min jordmoder sagde "gør det når i er parat" og det var vi først der, fordi vi var så bekymret det første stykke tid. Så køb det når i er parate

Men gu er det da svært

Anmeld

17. april 2010

mullesmith2

Har købt noget lige fra jeg testede positiv næsten. Kan ik lade være det er bare så skønt...

Anmeld

17. april 2010

rk_07

Jeg sys også det har været meget svært at finde ud af hvornår det er okay at købe ting...

Kæresten han ville købe ting helt fra starten, især efter vi fandt ud af det var en pige vi venter os... Men det var først i sidste uge jeg følte mig klar til at købe ting og var lige kommet ind i uge 27...

- Så når men selv føler sig klar så sys jeg det er okay, jeg ville nok vente til efter NF- eller efter MD scanningen, så er man mere sikker og så ligger men ikke inde med alt det nye skønne baby udstyr... Hvis det værste nu skulle ske... (Som du selv også siger self. ikke gør, men så er man da på den sikre side *ss*  )

Anmeld

17. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er også af den holdning, at det må være helt og aldeles op til den enkelte, at beslutte hvornår det er 'OK' at shoppe til baby.

Herhjemme købte jeg allerede babydynen inden jeg blev gravid. Jeg vidste at vi skulle igang med projkt baby inden længe, og tænkte at jeg ligeså godt kunne købe dynen mens den var på tilbud, og spare 200.-

Anmeld

18. april 2010

ditdot

hej,

Jeg er uge 28 og er så småt startet de sidste 3 uger, vi hoppede på et godt tilbud på en brugt barnevogn og har købt en lille vugge også brugt og så har vi fået lidt børnetøj, håndklæder mm af svigerfamilien som vi var nede og besøge. Vi ville gerne vente til vi vidste hvad kønnet var samt komme over de værste uger. Hvis vores pige bliver født nu vil hun jo højest sandsynligt overleve.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.