Autostol fra 15kg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2010

TbCp

Vi har lige købt den næste størrelse til Liva.... hun vejede for en uge siden 14,7kg.... 300g, betyder det noget? Eller skal vi vente til hun er rundet de 15kg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Pige2009

Jeg ville nok vente, da vægtangivelsen er minimumsvægten. Better safe than sorry, som man siger

K.h. Linda

Anmeld

17. april 2010

TbCp

Baagøe skriver:

Jeg ville nok vente, da vægtangivelsen er minimumsvægten. Better safe than sorry, som man siger

K.h. Linda

Ja du har nok ret

Glæder mig bare sådan til at komme af med det store skrummel vi har nu

Anmeld

17. april 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Ja du har nok ret

Glæder mig bare sådan til at komme af med det store skrummel vi har nu

Ja, kan jeg godt forstå Jeg har stadig Laura siddende i 0-13 kg. Hun vejer kun 7,5, så hun bliver lige et godt stykke tid endnu i den lille autostol.

Anmeld

17. april 2010

SpunkenJo

Det kommer jo osse nogen gange an på alderen....

Fx, så hed vores næste stol 9 mdr, eller 9 kg.

Han er nu 12 måneder, men vejer kun 8,3 kg. Tilgengæld, kan jeg ikek skrue den store dreng ned i hans babystol, og han sidder bare så meget bedre i den der hedder fra 9 kg/9 mdr.
(Han er født 2 måneder for tidligt, så kom over i stolen knkap 11 måneder)

Men 300 gram, tja... Det aner jeg sgu ikke. Jeg ville personligt ikek være bekymret, men helt klart teste barn og stol sammen. OG går det som fod i hose, så havde jeg altså skiftet,

Men er man i tvivl, kan man altid ringe til FDM. De er som regel super på det område.

Knus Jo

Anmeld

17. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Altså de 300 g... ville jeg nu ikke hænge mig i - mere hvis det var 3 kg...

Vi har været nødt til at købe en ny stol til vores nr 2 bil, da deri sad en gammel maxi cosi. Der kan selerne ikke rykkeds længere op og den har ikke megen side støtte. Og vi når aldrig op på 15 kg - nægter at købe en 9-36 kg's stol, da det er noget de fraråder.

Anmeld

17. april 2010

Lone Jakobsen

jeg ville aldrig bekymre mig om 300 gram. det kan jo svinge fra morgen til aften. eller hvis man skifter vægt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.