Mangler en sengekammerat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Anonym trådstarter

Hej!

Hvordan holder man liv i gnisten, når man er sammen på 9´ende år.

Min mand og jeg sidder efterhånden bare og ser fjernsyn hver aften, og kan faktisk ikke huske hvornår vi sidst havde sex eller bare lagde os til og sove sammen...?

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Mira0911

Er der slet ikke noget kærlighed imellem jer på nogen måder?

Kys, kram, nussende osv....

Måske en lille snak kunne hjælpe på det...?

Anmeld

17. april 2010

Anonym trådstarter

Er der slet ikke noget kærlighed imellem jer på nogen måder?

Kys, kram, nussende osv....

Måske en lille snak kunne hjælpe på det...?

Joo, der er nu godt nok kærlighed. Eller..? Ja, vi har som sagt været sammen i 9 år - tænkte forleden om det bare er fordi man har været så længe sammen, så blir´ man bare sammen?

Og nu har vi tøsen sammen....

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Joo, der er nu godt nok kærlighed. Eller..? Ja, vi har som sagt været sammen i 9 år - tænkte forleden om det bare er fordi man har været så længe sammen, så blir´ man bare sammen?

Og nu har vi tøsen sammen....

Det er et godt spørgsmål... Men hvis der slet ikke er noget som helst imellem jer, så er det jo slet ikke rart at bo sammen? Eller har begge mistet lysten helt?

Hvor gammel er din datter?

Anmeld

17. april 2010

ønskebørn74

Ønsker du at finde lysten igen?? For de fleste mænd synes det er frækt når partneren tager initiativ... Køb noget piv frækt undertøj... På jeres barn passet... lav en nem og lækker middag og gif ham en forsmag på hvad der gemmer sig under tøjet... Dress sexy...

Skal vi væde han ikke kan holde nalderne væk... Min kan ikke og vi har snart 11år på bagen... Og er sexgale...

Anmeld

17. april 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det er et godt spørgsmål... Men hvis der slet ikke er noget som helst imellem jer, så er det jo slet ikke rart at bo sammen? Eller har begge mistet lysten helt?

Hvor gammel er din datter?

Hun er 7 mdr.

Jahh... Altså i perioder går det meget godt. Før jeg havde min sidste menstruation, havde vi sex ca. hver anden dag. Nu er det snart over en måned siden

Jeg er bare så træt for tiden, går i seng ved 22.00 tiden, og manden kan sagtens sidde oppe til midnat. Om morgenen står jeg først op og.... Ja, det er vidst bare dårlige undskyldninger, for faktisk er der masser af tidspunkter på dagen, hvor vi kunne ha´ sex eller bare kramme og kysse. Tøsen sover jo 3 gange om dagen, og kommer i seng kl. 20.00.

Problemet er vel bare; Initiativ og inspiration.

Anmeld

17. april 2010

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ønsker du at finde lysten igen?? For de fleste mænd synes det er frækt når partneren tager initiativ... Køb noget piv frækt undertøj... På jeres barn passet... lav en nem og lækker middag og gif ham en forsmag på hvad der gemmer sig under tøjet... Dress sexy...

Skal vi væde han ikke kan holde nalderne væk... Min kan ikke og vi har snart 11år på bagen... Og er sexgale...

Netop! Han vil jo gerne, det er bare mig, som skal ta´ mig sammen, tror jeg.

Prøver sgu i aften

Anmeld

17. april 2010

ønskebørn74

Anonym skriver:

Netop! Han vil jo gerne, det er bare mig, som skal ta´ mig sammen, tror jeg.

Prøver sgu i aften

YOU GO GIRL...

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Hun er 7 mdr.

Jahh... Altså i perioder går det meget godt. Før jeg havde min sidste menstruation, havde vi sex ca. hver anden dag. Nu er det snart over en måned siden

Jeg er bare så træt for tiden, går i seng ved 22.00 tiden, og manden kan sagtens sidde oppe til midnat. Om morgenen står jeg først op og.... Ja, det er vidst bare dårlige undskyldninger, for faktisk er der masser af tidspunkter på dagen, hvor vi kunne ha´ sex eller bare kramme og kysse. Tøsen sover jo 3 gange om dagen, og kommer i seng kl. 20.00.

Problemet er vel bare; Initiativ og inspiration.

Prøv lige og gør et eller andet i aften... Hvis han ikke er interesseret, må der jo være et eller andet galt..

Har det altid været ham som skulle tage intiativ til sex?

Anmeld

17. april 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Prøv lige og gør et eller andet i aften... Hvis han ikke er interesseret, må der jo være et eller andet galt..

Har det altid været ham som skulle tage intiativ til sex?

Ja, det har vidst - de fleste gange ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.