Kattepis :( Hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. april 2010

MorTilGustav

Uuuuha, jeg er ved at blive vanvittig! Min hunkat har været alene hjemme nogle dage og jeg lukkede min kattelem da vi har problemer med hjemløse katte her omkring.. MEN noget må være gået galt for der er åbenbart en fremmed kat der har været herinde alligevel  Her stinker helt forfærdeligt! Og man kan ikke engang lokalisere hvor lugten kommer fra! Man kan se enkelte gule pletter men stanken er bare OVERALT synes jeg. Hvad fanden gør man?!?! Har sprøjtet med Rodalon hist og her men synes ikke det har hjulpet... Nogen der kan hjælpe?!?!  Er desperat. Det er virkelig slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Chalala85

MorTilGustav skriver:

Uuuuha, jeg er ved at blive vanvittig! Min hunkat har været alene hjemme nogle dage og jeg lukkede min kattelem da vi har problemer med hjemløse katte her omkring.. MEN noget må være gået galt for der er åbenbart en fremmed kat der har været herinde alligevel  Her stinker helt forfærdeligt! Og man kan ikke engang lokalisere hvor lugten kommer fra! Man kan se enkelte gule pletter men stanken er bare OVERALT synes jeg. Hvad fanden gør man?!?! Har sprøjtet med Rodalon hist og her men synes ikke det har hjulpet... Nogen der kan hjælpe?!?!  Er desperat. Det er virkelig slemt

Det er vidst ikke rigtig noget der hjælper hvis urinen har sat sig. Hvis det er tøj kan du prøve og vaske det. Men er det møbler osv er det stort set slut.. lugten fortager sig over længere tid men den vil altid være der.. Det er da super surt

Nogle dyrlæger har det der gåvæk kat men det er self ik smart når du har en selv

Anmeld

16. april 2010

MorTilGustav

Chalala85 skriver:

Det er vidst ikke rigtig noget der hjælper hvis urinen har sat sig. Hvis det er tøj kan du prøve og vaske det. Men er det møbler osv er det stort set slut.. lugten fortager sig over længere tid men den vil altid være der.. Det er da super surt

Nogle dyrlæger har det der gåvæk kat men det er self ik smart når du har en selv

Åååååh hvor er det bare KLAMT. Jeg havde i forvejen besluttet mig for at skulle af med min kat da det er alt for besværligt med sådan en mis når man er alene med en bebs også.. Men detteher er fandme dråben!

Anmeld

16. april 2010

Chalala85

MorTilGustav skriver:

Åååååh hvor er det bare KLAMT. Jeg havde i forvejen besluttet mig for at skulle af med min kat da det er alt for besværligt med sådan en mis når man er alene med en bebs også.. Men detteher er fandme dråben!

Ja det er super hårdt med dyr når man er alene.. know all about it.. hvor er det bare surt.. kan du slet ikke lokalisere hvor det kommer fra?

Anmeld

16. april 2010

Sommerfuglelarven

Vask gulvet over det hele med det du plejer at bruge, gør det nogle gange, og så vil lugten bliver mindre. Jeg synes at Rodalon tit gør lugten værre, så det vil jeg fraråde dig at bruge

Anmeld

16. april 2010

Ranarupta

Shampoo hjælper. Altså helt almindelig shampoo og vand.

Du må ikke bruge noget med ammoniak, da det forstærker lugten. (Det er fx. Ajax)

Men spørgsmålet er, om det hjælper, når du ikke helt kan lokalisere lugten...

Anmeld

16. april 2010

L.J.L

Jeg må sige at jeg nok er noget nær ekspert i kattepis hvis man kan være det Min gamle hankat har det for vane at tisse hist og pist hvis der pludselig sker forandringer i hjemmet af den ene eller anden art. Vi har dog lært med tiden at tage vores forholdsregler så vi undgår tis. Det er nok den værste lugt der findes!

Vi har prøvet ALT og jeg mener virkelig alt, for at få lugten væk og det eneste der har hjulpet har været at skifte møblet, tasken, skoene, jakken, tæppet ud. Desværre!

Der er ikke noget vidundermiddel som kan tage lugten af kattepis. Måske vil du kunne mindske lugten, men fjerne den helt er ganske umuligt, tag det fra en med masser af erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.