Hvor er det vildt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Karo

I sidste uge skrev vi Ida og til en vuggestueplads i samme vuggestue som Marcus. I dag for vi så et brev fra kommunen om at de har modtaget vores ansøgning samt Ida nr. på venteliste. I tror det er løgn, men Ida står nr 1 på ventelisten.

Jeg undrede mig lidt over at hun allerede står nr. 1, og gik derfor ind på hviovres hjemmeside. Her skirver de at hvis der allerede går en søskende i institionen, får barn nr. 2, 12 mdr. ekstra ancinitet. Det vil sige at hun har ancinitet fra d. 31/3-2009. Så mon ikke vi får en plads til Ida i samme vuggestue som Marcus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

JustAnotherName

Sådan, det er da bare dejligt. Så skal du ikke gå og spekulere en helt masse, eller bekymre dig om, om dét nu falder på plads. Det er da skønt!

Anmeld

17. april 2010

TbCp

Karo skriver:

I sidste uge skrev vi Ida og til en vuggestueplads i samme vuggestue som Marcus. I dag for vi så et brev fra kommunen om at de har modtaget vores ansøgning samt Ida nr. på venteliste. I tror det er løgn, men Ida står nr 1 på ventelisten.

Jeg undrede mig lidt over at hun allerede står nr. 1, og gik derfor ind på hviovres hjemmeside. Her skirver de at hvis der allerede går en søskende i institionen, får barn nr. 2, 12 mdr. ekstra ancinitet. Det vil sige at hun har ancinitet fra d. 31/3-2009. Så mon ikke vi får en plads til Ida i samme vuggestue som Marcus

Arh hvor fedt!!!

Liva står endnu nr. 3 til vores ønskebørnehave... og nr. 6 til vores 2. prioritet...

Nej hvor jeg håber hun kommer i den første....Er jævnligt inde at tjekke vil gerne snart vide noget!

Anmeld

17. april 2010

anna-jonas

Griner...............altid rart at være i god tid......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.