Hjælp! Billig prinsessekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Mumto3

Min søn skal til børnefødselsdag i morgen og vi har ikke købt gave endnu. Her til aftens siger han så, at han gerne vil give en prinsessekjole.

Er der nogen der ved hvor man kan købe en billig henne? Den behøver jo ikke at være fantastisk.

Det er til en pige på 6 år, og jeg vil gerne holde mig til omkring 100kr. Er det helt urealistisk????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

wamse

H&M, Kvickly, Føtex og Tøj og sko. Det var de steder jeg ville forsøge, og det burde ca kunne lade sig gøre til den pris.

Anmeld

16. april 2010

Siber

Hej,

Jeg har set nogen i HM til 100 kr (altså det var norske) og selv købte jeg til tøserne i søsterne grene til 100 norske

Måske br har nogen rester fra fastelavn på bud?

Knus Siber, der bor i Norge

Anmeld

16. april 2010

Mumto3

Tak for svar. Jeg vil prøve H&M i morgen. Det er jo også et godt sted at bytte gave, hvis det nu er. Ellers må jeg shoppe lidt rundt. Jeg føler mig bare lidt tidspresset, når det er i morgen gaven skal bruges.

Anmeld

17. april 2010

TbCp

Mumto3 skriver:

Tak for svar. Jeg vil prøve H&M i morgen. Det er jo også et godt sted at bytte gave, hvis det nu er. Ellers må jeg shoppe lidt rundt. Jeg føler mig bare lidt tidspresset, når det er i morgen gaven skal bruges.

Jeg tror også jeg ville prøve H&M, der har de mange fine "prinsesse" ting så det skulle da være muligt.

Anmeld

17. april 2010

BabyStella!

Mumto3 skriver:

Min søn skal til børnefødselsdag i morgen og vi har ikke købt gave endnu. Her til aftens siger han så, at han gerne vil give en prinsessekjole.

Er der nogen der ved hvor man kan købe en billig henne? Den behøver jo ikke at være fantastisk.

Det er til en pige på 6 år, og jeg vil gerne holde mig til omkring 100kr. Er det helt urealistisk????

Hej! Jeg ved ikke lige, hvor henne i landet du bor, men jeg arbejder i en butik kaldet "Pas på", en slags Tiger butik, og der har vi prinsessekjoler til hhv. 50-100 kr. Der er forskellige slags og der følger "tryllestav" med og ved nogle af dem prinsessekroner.

Ellers kan jeg oz kun komme i tanke om Føtex, BR legetøj...

pøj pøj  

Anmeld

17. april 2010

Christinahr

Det er nok lidt sent nu, men søstrene grene har haft prinsessekjoler til ca 80 kr

Anmeld

17. april 2010

Mumto3

Tak for alle jeres svar. Vi gik i HM og der havde de en rigtig fin prinsessekjole til 150kr. Det synes jeg dog var for meget, når det 'bare' var en børnefødselsdag med en fra børnehaven. (Dem er der en del af, og jeg synes ikke prisniveauet skal presses for højt op). men vi fandt nogle sommerfuglevinger og en halskæde. Pigen blev rigtig glad! JEg var lidt bekymret for vingerne, for jeg aner ikke hvor gammel man er, når man bruger den slags ting.  Men heldigvis ramt vi plet. (Når jeg skriver vi, er det fordi det er min søn der vælger og mig der godkender).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.