Borrer sig ned i underlivet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.615 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Risen

Hej piger, det er sikkert helt normalt, men av for den da hvor den lille nærmest borrer sig ned i mit underliv. Kan få et chock når hun sparker fordi det simpelthen er så langt nede "downthere" hun sparker/slår .. Har i oplevet ligende ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Hej piger, det er sikkert helt normalt, men av for den da hvor den lille nærmest borrer sig ned i mit underliv. Kan få et chock når hun sparker fordi det simpelthen er så langt nede "downthere" hun sparker/slår .. Har i oplevet ligende ? 

Det eneste jeg oplever er små niv eller jag i underlivet. Jeg aner ikke om det er fordi babyen har lagt sig med hovedet ned af, men jeg tror det er derfor. Men det kan godt gøre lidt ondt, eller ihvertfald føles ubehageligt. Synes også til tider, at jeg lige så godt kunne sove på torrilettet...

Anmeld

16. april 2010

Low

Jeg synes bestemt at jeg kan mærke forskel på da min lille trold havde hoved opad og så på nu hvor hoved er nedad.

Da hoved var opad og han sparkede ned af så kunne jeg mærke det på bevægelsen. Det var lige som hvis han havde sparked et andet sted her var det bare ubehaligt.

Nu synes jeg at det kan føles lidt som om han glider ned og føles tungt, ikke fordi det er hårdt på den måde men der er ikke bevægelse der nede som på samme måde som hvis han havde sparket. Det føles stadig ubehaligt synes jeg.. 

Anmeld

16. april 2010

Pige2009

Det kan godt gøre ondt, når baby gør klar til at stå fast med hovedet nedad

K.h. Linda

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Risen skriver:

Jo, det kender jeg alt for godt! Den sidste måned hvor bebsen har stået fast med hovedet nede i bækkenet, har jeg tit fornemmelsen af at han er ved at bore sig ud, han er faktisk godt i gang lige nu. Det er en lidt ubehagelig følelse og indimellem gør det decideret herrenas

Anmeld

17. april 2010

Risen

Bayze skriver:

Jo, det kender jeg alt for godt! Den sidste måned hvor bebsen har stået fast med hovedet nede i bækkenet, har jeg tit fornemmelsen af at han er ved at bore sig ud, han er faktisk godt i gang lige nu. Det er en lidt ubehagelig følelse og indimellem gør det decideret herrenas

Ja det er præcis sådan det føles.. Bliver sku helt bange for hvor langt nede hun er noglegange.. hehe .. 

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Risen skriver:

Ja det er præcis sådan det føles.. Bliver sku helt bange for hvor langt nede hun er noglegange.. hehe .. 

Ja, og om de rent faktisk KAN komme ud ved egen kraft

Anmeld

17. april 2010

Corn

Til trods for at det er tredje gang, bliver jeg stadig forundret over at han bevæger sig så tæt på udgangen... Og jeg var også dybt forundret da jm i onsdag tog fat om hans hoved (udenpå self) og sagde at han stod klar... Der er jo 100 år endnu...

Majken 29+1

Anmeld

17. april 2010

Risen

Macaab skriver:

Til trods for at det er tredje gang, bliver jeg stadig forundret over at han bevæger sig så tæt på udgangen... Og jeg var også dybt forundret da jm i onsdag tog fat om hans hoved (udenpå self) og sagde at han stod klar... Der er jo 100 år endnu...

Majken 29+1

Ja det er bare ret vildt..  Troede bare at de først lagde sig fast senere i graviditeten.. Tænker omkring uge 35-36 ? .. Men åbenbart ikke.. Dygtige babyer vi har fået os  .. hehe

Anmeld

17. april 2010

Risen

Bayze skriver:

Ja, og om de rent faktisk KAN komme ud ved egen kraft

Det håber vi at din snart gør Masser af vestøv til dig herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.