Kombivogne og klapvogne kan være farlige for dit barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Liljesilas

Hej piger.

Sidder lige og keder mig en fredag aften, og synes lige i skulle se hvad jeg læste i avisen idag

http://www.24.dk/article.jsp?articleId=8567

Jeg ved godt man ikke altid skal tro på det der bliver skrevet, men er nu alligevel glad for jeg har købt en Trille Fix barnevogn.

Kombivogne og klapvognene de har testet, bliver måske forbudte - det kan man da bare håbe, hvis det passer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Mor til Frederic og Freya

det der med klemte fingre - frederic hverken sidder eller er aldrig i nærhed når den bliver slået sammen.... Så det er ikke noget jeg tænker over.

Vi har en cerox 360' forgængern til nitro city... Bred lige som cerox blot med svinghjul foran... Tror der er 3-4 cm i forskel i brede fra nitro'en og så cerox 360'...

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Frederic's moar skriver:

det der med klemte fingre - frederic hverken sidder eller er aldrig i nærhed når den bliver slået sammen.... Så det er ikke noget jeg tænker over.

Vi har en cerox 360' forgængern til nitro city... Bred lige som cerox blot med svinghjul foran... Tror der er 3-4 cm i forskel i brede fra nitro'en og så cerox 360'...

Så fungere det jo fint... Jeg ved heller ikke hvor meget man skal tænke over det, ville måske gøre det hvis jeg ikke havde købt en endnu, ellers ved man jo bedst selv om det fungerer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.