Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quity skriver: ¨Jeg er i gang med dåbskage til på søndag. Jeg har lavet en skildpaddecreme og en bærsymfoni mousse. Mums det er en lækker kombination. 4 skildpadder og 1/4 liter fløde. Det smeltes og når det er helt koldt piskes det
¨Jeg er i gang med dåbskage til på søndag. Jeg har lavet en skildpaddecreme og en bærsymfoni mousse. Mums det er en lækker kombination. 4 skildpadder og 1/4 liter fløde. Det smeltes og når det er helt koldt piskes det
Er det så det eneste der kommer i lagkagen eller passer jordbær også i?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jordbær passer også fint til skildpadde creme. 1 lag af hver
Jeg koger fløde op og smelter chokoladen deri. Jeg bruger 1/4 liter piskefløde til 2 plader Marabou Premium 70% chokolade, og den bliver virkelig super god
Den anden med flødeskum og Nutella lyder lidt mærkelig
K.h. Linda
Baagøe skriver: Jeg koger fløde op og smelter chokoladen deri. Jeg bruger 1/4 liter piskefløde til 2 plader Marabou Premium 70% chokolade, og den bliver virkelig super god Den anden med flødeskum og Nutella lyder lidt mærkelig K.h. Linda
Jeg tror også jeg skal holde mig til de opskrifter i har givet hehe... det andet er der vidst ikke så meget hold i
quity skriver: Jordbær passer også fint til skildpadde creme. 1 lag af hver
Tror jeg vil prøve den der skildpaddecreme tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128