hvilken str

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Majbriteriksen

Hvis jeg var dig ville jeg tage både 56 og 62 med :-) Der er jo både forskel på tøjet og hvordan baby er anatomisk. Hellere lidt for stort end for lille.

Vores 1 søn var født 6 uger før termin, så han brugte kun str.44 (52 cm og 2600g) Det havde vi ikke noget af, så jeg tømte ønskebørn få timer efter fødslen.

Nr 2 var 54 cm og vejede 4050g, og var ved at springe en str. 56. Jeg havde ellers taget meget med, da vi ikke vidste om vi skulle blive, men det endte med 5 timer på fødegangen så var vi på vej hjem, med en søn som ikke kunne strække sine ben ordentlig ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

slettet_7530

bonnie81 skriver:

ja jeg venter en lille pige her om ca 3 ugers tid og er lidt nysgerig om hvilken str tøj så dan en lille bruger derfor ville jeg hører hvor store jeres babyer vaar og hvilken str tøj de brugte da de kom ud

hilsen bonnie

Min datter vejede 4700 g da hun kom og var 55 cm lang, men brugte str 50 i bodyer i 14 dagse tid, ellers var det 56

Min store vejede 3700 og var 51 lang, han brugte str 50 i et par måneder

Anmeld

18. april 2010

Ansemusen

Jeg har selv termin om 4 3,5 uge. Jeg har en lille smule i størrelse 50 og lidt mere i 56. Ville helt klart tage begge dele med på hospitalet hvis jeg var dig. Bare et sæt i hver størrelse evt. til hjemturen. Så kan du bruge hospitalets tøj indtil da. Men ville ikke turde regne med at min dreng kan passe størrelse 56, så derfor begge størrelser!

Anmeld

18. april 2010

millesofie

tillykke

Tinke var 53cm så str 50 kunne hun passe på sygehuset men da vi kom hjem 2 dage senere måtte vi have str 56 frem

jeg havde pakket et sæt i hver str i tasken til sygehuset og det blev vi glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.