Hvornår kan man tillade sig at gå ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2010

BJL2010

Nu er jeg godt nok ikke så langt endnu, men er kommet til at tænke på hvornår man kan regne med at det er muligt/hvornår kan man tillade sig at gå ud et par timer alene uden Bebs? (Altså jeg tænker på måske 2 timer eller lign.)

Hvor gammel var jeres baby da I var ude alene første gang?

KH Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Dansker i England

Lillepigen var 6 mdr første gang både min mand og jeg gik fra hende i mere end 5 min. Det var et pr timer, og det er alt, hun har prøvet.

Anmeld

16. april 2010

LotteGabriella

Daniella var ca. 3 mdr., da vi var i bio og ude og spise

Hun var hos mine svigerforældre i ca. 4 timer og sov det meste af tiden

Anmeld

16. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Jeg var igang med, at spille håndbold ca 8 uger efter fødslen. Der var jeg afsted 2-3 timer. Havde bare malket ud så farmand kunne gi flaske, når mor var ude.

Det var jeg bare helt vildt glad for.

Hilsen Louise

Anmeld

16. april 2010

smokin

Det er vel en vurderingssag - hvis man har et nemt barn så kan man gøre det tidligt, har man et barn der ikke er så nemt, ja så skyder man den vel en måned eller to.

Gør hvad du føler for

Anmeld

16. april 2010

TbCp

Liva var vist lige godt 4 mdr. Der var hun begyndt at få suppleret lidt op med flaske, så min mand og jeg tog ud og spiste mens mormor og bedstefar passede Liva.

Anmeld

16. april 2010

line melias mor

Melia var 2 to måneder jeg skulle holde min fødselsdag for veninderne. det var rigtig hårdt at aflevere hende hos min mor men hun var bare så nem hele aftenen så tog jeg hjem til min mor og sov efter fødselsdagen og var der da hun vågnede

Anmeld

16. april 2010

hc=k

Min søn var kun 2 måneder da han blev passet første gang fordi jeg var super syg. Man bestemmer jo selv hvornår man vil have dem passet ude og 2 timer kan de jo alligevel hurtigt sove væk som små.

Anmeld

16. april 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker at det kan du føle dig frem til. nogen kan gøre det tidligt, og andre venter længe. det afhænger jo også af om du ammer eller giver flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.