Vi har sagt farvel til vores lille hund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Ranarupta

Igår fik vores 9 mdr. gamle mops en hjerneblødning - fuldstændigt ud af det blå.
Til at starte med troede vores egen dyrlæge, at det "blot" var epilepsi. Men da anfald nr. 6 varede 50 min. tog vi i nat på dyrehospitalet i Valby. På turen derind krampede hun igen og kunne ikke stoppe.

Hun blev bedøvet og hver gang, de prøvede at tage hende ud af bedøvelsen, gik hun i krampeanfald igen.
Så sammen med dyrlægen, tog vi beslutningen om, at hun ikke skulle "leve" sådan længere.

Det er helt ufatteligt hårdt og vi er fuldstændigt ødelagte.
Det eneste der trøster er, at hun ikke længere lider mere og at vi fik lov til at holde hende, da hendes lille liv endte. 

https://www.baby.dk/debat/46336pi1/ordet-er-frit/vores-lille-hund-er-blevet-indlagt.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Dictes mor

Åh gud nej dog! Det er jeg meget ked af at høre. Det er da helt forfærdeligt. Åh altså, det var da bare alt for tidligt! Og så bare sådan ud af det blå.

Stort kram herfra.

Anmeld

16. april 2010

JustAnotherName

Puha. Jeg er så følsom omkring sådan noget. Bliver vildt ked af det på dine vegne. Hvor er det bare barsk og trist. Stort trøste-knus herfra

Anmeld

16. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh Gud,det gør mig frygtelig ondt

Anmeld

16. april 2010

Ranarupta

Tak skal I have.

Det er bare så hårdt.
Da jeg ikke har fået mere end 1,5 times søvn i nat, har jeg lige taget mig en lille lur på sofaen og nu er mine øjne hævet til ukendelighed...

Vi tager os stadig en lille vræletur indimellem, men sådan er det jo med de her kæledyr... De maser sig lige ind i hjertet på en og dér skal de helst blive. 

Vi valgte ikke at få vores 4 år gamle hund (Pluto) hjem - begge hunde blev passet, da Molly fik sit første anfald. Og Pluto blev så hos min søster, mens vi tog os af Molly.
Imorgen får vi ham hjem og det bliver så dejligt! (Men idag havde vi brug for at tænke på andre ting, da det ellers ville gå op i gråd. Så vi har fået købt en puslekommode og en reol til børneværelset.)

God aften til jer.
Kram, Karina 

Anmeld

17. april 2010

TbCp

Øv hvor er det bare trist Stakkels lille vuffer.... og stakkels jer

Anmeld

17. april 2010

Barbamama

Åh det er bare så hårdt altså!!!! Knus til dig!!!!

Anmeld

17. april 2010

Milka

Ranarupta skriver:

Igår fik vores 9 mdr. gamle mops en hjerneblødning - fuldstændigt ud af det blå.
Til at starte med troede vores egen dyrlæge, at det "blot" var epilepsi. Men da anfald nr. 6 varede 50 min. tog vi i nat på dyrehospitalet i Valby. På turen derind krampede hun igen og kunne ikke stoppe.

Hun blev bedøvet og hver gang, de prøvede at tage hende ud af bedøvelsen, gik hun i krampeanfald igen.
Så sammen med dyrlægen, tog vi beslutningen om, at hun ikke skulle "leve" sådan længere.

Det er helt ufatteligt hårdt og vi er fuldstændigt ødelagte.
Det eneste der trøster er, at hun ikke længere lider mere og at vi fik lov til at holde hende, da hendes lille liv endte. 

https://www.baby.dk/debat/46336pi1/ordet-er-frit/vores-lille-hund-er-blevet-indlagt.aspx

åh det er bare rigtig hårdt. meget sørgelig læsning mange knus og tanker fra os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.