Opdatering: vores lille hund er indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Ranarupta

Nu er vi kommet hjem fra dyrehospitalet.
Vi fik sagt farvel til vores lille Molly og det er bare så enormt hårdt!
Dyrlægen mente stadig, at det var en hjerneblødning og i og med, at de ikke kunne få hende krampefri uden bedøvelse, så var der ikke andet at stille op end at sige farvel.

https://www.baby.dk/debat/46336pi1/ordet-er-frit/vores-lille-hund-er-blevet-indlagt.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

MM1987

Åhh nej dog...

Hun var da alt for ung...

Min gamle hund fik også lige pludselig en hjerneblødning, dog meget mindre dramatisk - men hun var trods alt 13 år...

Det er så svært med de små dyr, for de er jo dyr - men man holder jo af dem som et ligebyrdigt medlem af familien...det gør vi i hvert fald...

Jeg håber ikke lille Molly har mærket for meget...

Anmeld

16. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det gør mig virkelig ondt

Anmeld

16. april 2010

Nemesis

åhhh hvor er det dog bare hårdt. Da jeg måtte aflive mine hund pga alderdom svor jeg at DET gjorde jeg bare aldrig mere, så måtte jeg undvære hund..men men men det er så svært når hytten er tom bagefter og nu har vi 2 hunde!

Synes egentlig du skal kontakte stedet hvor i købte jeres hund og fortælle dette, for måske der er andre i det kuld der har samme "problem"

Håber i med tiden finder en ny lille vovse.

Mange tanker

Sisse

Anmeld

16. april 2010

wamse

Det gør mig virkelig ondt. Mistede selv min franske bulldog hvalp, da han var 7 mdr gammel.

Anmeld

16. april 2010

lululupo

Puhhh det gør mig ondt, den lille stakkel

Anmeld

16. april 2010

oo

øvøvøvøvøv!! det er simpelthen så sørgeligt at sige farvel til sine dyr

Anmeld

16. april 2010

TbCp

Årh nej

Anmeld

16. april 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Dyrlægen mente stadig, at det var en hjerneblødning og i og med, at de ikke kunne få hende krampefri uden bedøvelse, så var der ikke andet at stille op end at sige farvel.

https://www.baby.dk/debat/46336pi1/ordet-er-frit/vores-lille-hund-er-blevet-indlagt.aspx

Jeg har en ny Molly der kan sætte stor plaster på såret. Den sødeste af alle hvalpene i kuldet.....

Sender dig de varmeste tanker - det er ikke sjovt at miste et kæledyr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Det gør mig frygteligt ondt... Det er så hårdt... Ved hvordan du har det lige nu...

Selvom det er så hårdt, så tænk på at Molly havde det godt til det sidste og at hun nu leger på den store hundemark med min Nanna - hun skal nok passe godt på hende... Sådan må man vælge at tænke..

Stort knus til dig Karina... Fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.