Hvad gjorde i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2010

pigebaby19

Hej, jeg blev insemineret i tirsdags, og jeg fik afvide at jeg skulle teste hvis jeg ikke har fået min mens onsdag den 28 april.. nogen der testede før?? for jeg prøvede bare for at se om der var noget i onsdag, og der kom to streger, prøvede igår moregs og der var to igen, jeg fik en sprøjte der gav mig ægløsning, er det den der giver så der kommer to streger?? Nogen der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

ønskebørn74

Hej, jeg blev insemineret i tirsdags, og jeg fik afvide at jeg skulle teste hvis jeg ikke har fået min mens onsdag den 28 april.. nogen der testede før?? for jeg prøvede bare for at se om der var noget i onsdag, og der kom to streger, prøvede igår moregs og der var to igen, jeg fik en sprøjte der gav mig ægløsning, er det den der giver så der kommer to streger?? Nogen der har prøvet det??

DER ER HCG I OVITRELLE... DERFOR MAN IKKE SKAL TESTE FØR... SÅ DU KAN IKKE REGNE MED SVARET... MEN JEG HÅBER DEN ER DER D. 28... ER SELV BLEVET INSEMINERET... HAR TESTDAG D. 29...

Anmeld

16. april 2010

otlitrom

Jeg er ret sikker på at det er dine hormoner der giver de to streger.. Du må nok hellere vente med at teste, til datoen som kliniken har sagt..

Bare et tip. Hvis du opretter spørgsmålet inde i barnløshedsbehandlingsgruppen tror jeg der er flere der svare

Håber der er gevinst for jer!

Anmeld

16. april 2010

MM1987

Må give de andre ret...

Det er nok ovitrellen der gør det...

Jeg ville vente med at teste til 14 dage efter insemination - det gør jeg i hvert fald...

Anmeld

16. april 2010

oo

ovitrelle sprøjten sidder i kroppen i op til 12 dage efter du har taget den og den giver positivt resultat hvis man tager en graviditetstest. Det er den bedste grund til ikke at teste før ens testdato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.