Wspa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Sabsy

Jeg har været medlem af WSPA og det har jeg desværre ikke mulighed for mere, men jeg bliver så sur når jeg ser denne reklame, og bliver faktisk så ked af det at jeg zapper væk.. (Jeg har lyst til at køre ned og hente de stakkels små dyr)

Hvordan har i det med sådanne reklamefilm og hvad støtter i???

http://www.youtube.com/user/WSPAdanmark#p/a/u/1/m9Uvavm0OMQ

Sabrina 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Loa

Øv kan slet ikke holde ud at se reklamerne.......... Slår faktisk også selv væk, fordi jeg får så ondt i hjertet......

Kan kun håbe det får folk til at ville hjælpe.......

Anmeld

16. april 2010

Sabsy

Loa skriver:

Øv kan slet ikke holde ud at se reklamerne.......... Slår faktisk også selv væk, fordi jeg får så ondt i hjertet......

Kan kun håbe det får folk til at ville hjælpe.......

Jeg sidder altid og kigger på vores hund og siger til hende, at hun skal være glad for hun er her.. Bliver helt vildt ked af det..

Anmeld

16. april 2010

Loa

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg sidder altid og kigger på vores hund og siger til hende, at hun skal være glad for hun er her.. Bliver helt vildt ked af det..

Ja har også selv hund, og man får bare sådan en lyst til at pakke dem ind og beskytte dem........

Stakkels de dyr ude i verdenen der ikke har det godt

Anmeld

16. april 2010

Pia.

Jeg har været medlem af WSPA og det har jeg desværre ikke mulighed for mere, men jeg bliver så sur når jeg ser denne reklame, og bliver faktisk så ked af det at jeg zapper væk.. (Jeg har lyst til at køre ned og hente de stakkels små dyr)

Hvordan har i det med sådanne reklamefilm og hvad støtter i???

http://www.youtube.com/user/WSPAdanmark#p/a/u/1/m9Uvavm0OMQ

Sabrina 35+6

... Kan heller ikke klare at se den slags reklamer og har valgt ikke at klikke på dit link... Jeg vil gerne støtte alt hvad jeg kan, men må indrømme at jeg er lidt skeptisk med hensyn til Wspa - fordi der på et tidspunkt var tale om at pengene ikke blevet brugt på det vi troede vi støttede til..

Må jeg spørge hvorfor du ikke støtter mere ... ?

Tror lige jeg vil gå ind og læse lidt om det, nu får jeg lyst til at støtte dem igen...

Knus Pia.

Anmeld

16. april 2010

Sabsy

Pia. skriver:

... Kan heller ikke klare at se den slags reklamer og har valgt ikke at klikke på dit link... Jeg vil gerne støtte alt hvad jeg kan, men må indrømme at jeg er lidt skeptisk med hensyn til Wspa - fordi der på et tidspunkt var tale om at pengene ikke blevet brugt på det vi troede vi støttede til..

Må jeg spørge hvorfor du ikke støtter mere ... ?

Tror lige jeg vil gå ind og læse lidt om det, nu får jeg lyst til at støtte dem igen...

Knus Pia.

Jamen det må du gerne.

Jeg har støttet dem siden jeg var 18 (2år) og nu er min mand og jeg med i luksusfælden og der er slet ikke råd til at støtte... Men alt handler ikke om penge..

(Men jeg er også skeptisk da man har hørt så meget om at ud af de 50,- går måske 5,- af dem til dyrene)..

Anmeld

16. april 2010

Pia.

Jamen det må du gerne.

Jeg har støttet dem siden jeg var 18 (2år) og nu er min mand og jeg med i luksusfælden og der er slet ikke råd til at støtte... Men alt handler ikke om penge..

(Men jeg er også skeptisk da man har hørt så meget om at ud af de 50,- går måske 5,- af dem til dyrene)..

Ja nemlig lige præcis... - Hvis de 45 kr ud af 50 skal gå til de "frivillige's rejser, papir arbejde m.m, så er der jo desværre ikke meget tilbage... Læste lige på deres hjemmeside og intet fortæller mig det modsatte... Tror mange flere ville støtte hvis de vidste at ALT det de gav gik ubeskåret til dyrene...

Sjovt I er med i luksus fælden - Håber I kan bruge det til noget godt..

Knus Pia.

Anmeld

16. april 2010

Sabsy

Pia. skriver:

Ja nemlig lige præcis... - Hvis de 45 kr ud af 50 skal gå til de "frivillige's rejser, papir arbejde m.m, så er der jo desværre ikke meget tilbage... Læste lige på deres hjemmeside og intet fortæller mig det modsatte... Tror mange flere ville støtte hvis de vidste at ALT det de gav gik ubeskåret til dyrene...

Sjovt I er med i luksus fælden - Håber I kan bruge det til noget godt..

Knus Pia.

Og det er desværre derfor folk ikke støtter..

- Det er det samme med de danske org. når de stemmer dørklokker, smider man 1kr i så går de 10 øre til selve org.

ØVØVØVØVØVØV!!

Anmeld

16. april 2010

Pia.

Og det er desværre derfor folk ikke støtter..

- Det er det samme med de danske org. når de stemmer dørklokker, smider man 1kr i så går de 10 øre til selve org.

ØVØVØVØVØVØV!!

Hvor er det egentlig trist ikk... Det skulle være sådan at man tog hele puljen og sendte ned til dem der skulle bruge dem - slut færdig... mad, tøj, medicin til børn og voksne i nød, og så medicin, aflivning og adoption til de stakkels dyr der lider...

Knus fra Pia, som ville ønske man kunne gøre mere for at gøre en forskel for mennesker og dyr.. men føler bare ikke der sker noget...

Anmeld

16. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg støtter også wspa. og jeg er ligeglad med at 45 af de 50 kr går til adm. For så får dyrene alligevel hjælp. 5 kr er mere end 0

Og jeg ser ikke de reklamer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.