Til fotografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Karo

Idag skulle vi så endelig til fotografen med Marcus og ide, hvilket jeg har glædet mig meget til. Da vi kom der ind var ida vågen og var ikke særlig meget for at få taget billeder. Marcus ville ikke sidde stille ret længe af gangen og havde travlt med at pille ved alt muligt som Charlotte (fotografen) havde liggende. Det lykkes hende dog at tage nogle billeder af Marcus alene og et par stykker af dem sammen, men så ville Marcus bare ikke mere.

Martin tog derfor Marcus med ud på en legeplads, så vi fik ro, og fik Ida til at falde isøvn. Da hun så sov, tog Charlotte de dejligeste billeder af Ida. Hun er bare smadder god til at finde på sjove positioner i kurve og alt muligt andet. Hun havde lige købt en ny kurv hvor ida nærmest blev sat ned i og så lagde hun hendes arme som lå hun og hvilede hovedet på dem på kanten af kurven. Jeg så lige resultatet af de billeder på kameraet og jeg smeltede simpelthen. De er bare SÅ gode. Derudover tog hun nogle af hende i en anden kurv, på en pude, på en stol og på et fad.

Nu vil jeg så glæde mig til starten af næste uge hvor hun ligger billederne ind i hendes galleri på hendes hjemmeside, og jeg vil glæde mig endnu mere til at modtage dvdén med billederne fra idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.