Jeg er bitter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2010

hc=k

Min dreng har udviklet astma allergi formentlig fordi vi har haft skimmelsvamp i lejligheden. Nu er det så jeg sidder og bliver bitter over at det svamp ikke er blevet opdaget noget før så det her kunne have været undgået. Svampen var der også da vi flyttede ind, men vi kunne ikke se det fordi der var blevet malet over det, men der har jo været et forsyn som  har kunnet sige hvad der skulle laves og der må man da have kunnet se det. Jeg ved godt at jeg ikke kan gøre noget ved det og at det ikke nytter noget at være bitter, men jeg synes det ville være mest rigtigt hvis boligforeningen betaler for min søns medicin.

Jeg ved godt jeg er en kælling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

RumlesMor

Kan ikke se hvad der i dette udsagn kvalificere dig til en kælling?

Har stået i en lignede situation, hvor vi boede til leje og udlejer ikke ville fikse problemet. Måtte blande kommune og embedslæge m.m. ind i sagen. Fik dem til at rense og male...men følte mig aldrig tryg ved at det blev gjort ordenligt. Så vi flyttede hurtigt derfra.

Træls er nok ordret der dækker situationen bedst. Ville ønske jeg kunne komme med gode råd, men må i stedet nøjes med at sige at jeg fuldt ud forstår din frustration!

Anmeld

16. april 2010

hc=k

Jeg ved bare slet ikke engang hvor skal skulle starte hvis jeg endelig skulle gøre noget.. Jeg synes virkelig det er for dårligt for godt nok laver de det da, men min lille stakkels dreng har det rigtig skidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.