Myg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Sujan

ej jeg vågnede op i morges med 5 myggestik, de elsker mig og jeg får så mange hvert år... det er så irriterende. Nu har jeg så fået et godt råd om noget creme man kan smøre på bagefter der skulle virke rigtig godt... Xylocain..

Jeg ville høre jer... ved i hvad man kan gøre for at forebygge myggestik??? Har hørt B-vitamin er godt, men virker det? vil ikke smøre mig ind i de der myggemidler hver dag, tror jeg ikke er sundt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Sujan

Ingen der kan hjælpe

Anmeld

16. april 2010

Fines mor

Sujan skriver:

Ingen der kan hjælpe

Jeg har hørt de ikke kan li hvis man spiser meget hvidløg, det gør jeg og får ikke så mange stik. Men ved jo ikke....!!!

Anmeld

16. april 2010

9510

De  kan ikke li lugten af citron, det holder dem væk

Anmeld

16. april 2010

Malthesmoar

Sujan skriver:

ej jeg vågnede op i morges med 5 myggestik, de elsker mig og jeg får så mange hvert år... det er så irriterende. Nu har jeg så fået et godt råd om noget creme man kan smøre på bagefter der skulle virke rigtig godt... Xylocain..

Jeg ville høre jer... ved i hvad man kan gøre for at forebygge myggestik??? Har hørt B-vitamin er godt, men virker det? vil ikke smøre mig ind i de der myggemidler hver dag, tror jeg ikke er sundt.

Har også hørt at myg ikke ka lide hvidløg

Min hest får hvidløg mod insektbid og det virker super

Mvh & god weekend

Anmeld

16. april 2010

Pia.

Fines mor skriver:

Jeg har hørt de ikke kan li hvis man spiser meget hvidløg, det gør jeg og får ikke så mange stik. Men ved jo ikke....!!!

nemlig - det skulle jeg til at skrive ... Hvisløg giver en duft/smag i huden de ikke kan lide... at man så får ekstremt dårlig ånde, det må man jo så tage med. men man slipper da for mygstik...

Anmeld

16. april 2010

Skouboe

Der er mange gode husråd - desværre er der ikke rigtigt nogen af dem, der virker på mig.. de ELSKER mig stadigvæk.

Det eneste jeg har fundet der virker rigtigt effektivt er høfeber piller (anti-histamin). du bliver stadig ædt levende, men siden kløen basalt set er en allergisk reaktion, virker det at tage anti-histaminer. 

Jeg har altid en pakke i skabet og spiser dem efter behov hele sommeren...

Anmeld

16. april 2010

Bondepigen

De år, hvor jeg har taget hvidløgspiller har jeg kun fået ét el to myggestik hele sommeren....og jeg plejer osse at blive ædt ellers.

Tror heller ikke man lugter af pillerne....

Anmeld

16. april 2010

Sujan

Tror jeg at jeg vil prøve.. Elsket hvidløg, men da jeg arbejder hvor man snakker med mange mennesker hver dag er det måske ikke så smart at stinke af hvidløg konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.