Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna har haft morfar under kyndig lægebehandling, og dommen lød på..............at han var for tyk.
Hun elsker at lege læge, og vi lægger tit krop til div. undersøgelser. Dog nægtede jeg at tage bubserne (læs: bukserne) af, en dag hun stod med sit legetermometer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogle fantastiske billeder. Og hvor er hun bare SJOV hende Anna Ida bliver så stor. De er bare et par skønne og dejlige tøser de to!
Jeg tilføjer også lige et par fjollede gøgle-billeder til dit indlæg
Hvor er hun bare sød, hende Anna.
Dejlige billeder
Arhahahaha fantastisk!!!!
Karo skriver: Hi, hi....Hvad sagde morfar så den diagnose ??? Jeg havde også sat grænsen ved termonmeteret, så du har fuld opbakning herfra.Dejlige billeder af et par dejlige tøser
Hi, hi....Hvad sagde morfar så den diagnose ??? Jeg havde også sat grænsen ved termonmeteret, så du har fuld opbakning herfra.Dejlige billeder af et par dejlige tøser
Morfar spurgte om han skulle have medicin for "tykkelsen".............."ja" svarede damen, og hentede et af hendes påskeæg.
That should do the trick!!!
Hi hi er helt vild med det første billede. Ha ha ha. Han er under lup! Og hvor er det bare et fantastisk billede af Ida!!!! Rigtig godt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128