2 lægeundersøgelse.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2010

lucas<3

heej..

ja jeg sprøg nok ret dumt. hvad skal lægen snakke med en om til anden lægeundersøgelse, skal man ha taget blodprøver?

er lidt nervøs for i morgen..

ha` en go aften alle

//louise..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

XXSS

Hvor langt er du henne? jeg skal til min anden undersøgelse på mandag uge 26+, hun skal føle barnet på maven, tage blodtryk, evt. blodprøve alt afhængig af blodtype,snakke om hvordan det går.. Du har ikke noget at være nervøs for .  og tisseprøve for blærebetændelse.

Tanja 

Anmeld

15. april 2010

lucas<3

Tanja78 skriver:

Hvor langt er du henne? jeg skal til min anden undersøgelse på mandag uge 26+, hun skal føle barnet på maven, tage blodtryk, evt. blodprøve alt afhængig af blodtype,snakke om hvordan det går.. Du har ikke noget at være nervøs for .  og tisseprøve for blærebetændelse.

Tanja 

er 26+1

okay ..

ved ik hvorforjeg er så nervøs.

er jeg bare altid over sådan noget. :s

Anmeld

15. april 2010

Jibbe

Jeg var idag, og jeg synes helt ærligt det var lidt overflødigt nu hvor jeg var til jordmoder i sidste uge...

Da jeg kom skulle jeg lige tisse til en urinprøve som viste jeg måske har blærebetændelse.

Jeg blev prikket i fingeren til den der blod ting.

Hun mærkede på maven.

Tog mit blodtryk

Tja det var det... så det var slet ikke så slemt

Anmeld

16. april 2010

XXSS

Jibbe skriver:

Jeg var idag, og jeg synes helt ærligt det var lidt overflødigt nu hvor jeg var til jordmoder i sidste uge...

Da jeg kom skulle jeg lige tisse til en urinprøve som viste jeg måske har blærebetændelse.

Hun mærkede på maven.

Tog mit blodtryk

Men det var da heldigt hvis de opdagede en mulig blærebetændelse, det kan jo sætte fødslen i gang før tid.

Anmeld

16. april 2010

XXSS

luppe-laban skriver:

er 26+1

okay ..

ved ik hvorforjeg er så nervøs.

er jeg bare altid over sådan noget. :s

Men jeg var da også nervøs/spændt under min første graviditet - der vidste jeg jo ikke hvad der ville ske så jeg tror at det er meget normalt

Anmeld

16. april 2010

lucas<3

ja nu må vi se.

håber ik det er noget medblodprøver, det kan jeg ikke ha.  

Anmeld

16. april 2010

lucas<3

Jibbe skriver:

Hun mærkede på maven.

Tog mit blodtryk

puha det godt jeg lige fik afvide hva man skal.. har bare været så nervøs over det.. men det lyder ik slemt..

Anmeld

16. april 2010

Jibbe

Nej det var heller ikke så slemt og håber da dit besøg går godt. Det er aldrig rart at være nervøs...

Anmeld

16. april 2010

lucas<3

heejsa.

puha så var det overstået.. det hele så helt fint ud. så kan jeg være med rolig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.