Vi har nu forsøgt at blive gravide i ca. 8 måneder nu og er ved at være ret frustreret over at intet er sket endnu, men håber meget snart at der sker noget 
Min mand og jeg har aftalt ikke at fortælle venner og familie mm. at vi forsøger at få en lille. Men jeg har meget svært ved at lyve.
Når ens bedste venner sidder og spørg en direkte om det ikke snart er på tide at vi få en lille nu når vi er gift... blablablabla.... og de fortæller om alle deres planer, så sidder jeg pænt og siger at det sker når det sker. Men man kan bare se i mit ansigt meget tydeligt når jeg lyver (selvom jeg har lidt ret i at det sker når det sker),
ja jeg har ikke pokerfjæs....
Men nu er min arbejdsplads også begyndt at stikke til en om det ikke snart er min tur til en lille... (det skal lige siges at jeg kun har været ansat i 2 måneder) Synes ikke lige at det er noget de skal vide(og de må jo heller ikke spørge)... Men jeg ved snart ikke hvordan jeg skal komme uden om den for de kan jo se jeg ikke fortæller sandheden, og jeg ved at de spørg af ren interesse.
Nogen der har nogle gode forslag til sætninger man kan sige så man ikke behøver at lyver for meget, og som virker troværdige???
Ved godt at det er et lidt mystisk spørgsmål, men der må da være andre der har eller er i samme situation
Håber at det jeg har skrevet giver lidt mening
Anmeld