Håber mine forældre kommer godt hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2010

fit_fys

Mine forældre har lige været på en dejlig ferie på Azorerne i en uge. Det var meningen de skulle komme hjem i dag, men jeg skriver lige en besked til dem dag jeg hører om den kæmpe støvsky over Island. Min mor svarer i en sms: " Efter 4 timer i luften blev vi nødt til at vende om til øen igen. Har lige haft den værste oplevelse af angst ved landingen. Jeg var sikker på vi ville styrte ned. Ved ikk hvornår vi kommer hjem."

Nøj, hvor er det væmmeligt at sidde herhjemme og ikke kunne gøre noget som helst Kan bare håbe på de kommer sikkert hjem i morgen...

Ville bare lige dele mine tanker...

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

lululupo

for at de snart får lov til at komme hjem!!!! Det skal nok gå, bedre at de vendte om istedet or at forsøge.... Så må  de jo nyde lidt længere....

Anmeld

15. april 2010

oo

det er jo heldigvis ikke værre end at de vender om igen. Nu er lufthavnene jo lukket (københavns er i hvert fald) indtil imorgen, så de tager nok højde for det inden de letter næste gang

Anmeld

15. april 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

det er jo heldigvis ikke værre end at de vender om igen. Nu er lufthavnene jo lukket (københavns er i hvert fald) indtil imorgen, så de tager nok højde for det inden de letter næste gang

Ja præcis... men det var ikke rart at høre at de havde haft en så ubehagelig oplevelse... Men de kommer vist hjem i morgen omkring tolv, så det skal nok gå

Anmeld

15. april 2010

oo

T.K. skriver:

Ja præcis... men det var ikke rart at høre at de havde haft en så ubehagelig oplevelse... Men de kommer vist hjem i morgen omkring tolv, så det skal nok gå

nej man får altid dårlige nerver når det er noget med fly...hvis de falder ned, falder de jo ned

jeg håber de kommer hjem i ro og mag imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.